Gå til innhold

Nattbilde

Ranger emnet

darkwih

Anbefalte innlegg

darkwhi...ehm hvordan laget du skivene da?

alså du skriver dem ut på fotopapir..men ehm

hvordan får du trykket av dem lissom...

tar du bilde, photoshop og print , eller har du funnet en side der

du kan laste ned å skrive ut..faen det hadde vert genialt.

jeg har vr6 selv, går til 260 km/t

og 7000 rpm, rødt på 6500 rpm.

plis give me a answer...må lage meg slike skiver...

OG du...er det en vanskelig jobb å nå tak i speedometeret?

mye demontering eller

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VR6power

darkwhi...ehm hvordan laget du skivene da?

alså du skriver dem ut på fotopapir..men ehm

hvordan får du trykket av dem lissom...

tar du bilde, photoshop og print , eller har du funnet en side der

du kan laste ned å skrive ut..faen det hadde vert genialt.

jeg har vr6 selv, går til 260 km/t

og 7000 rpm, rødt på 6500 rpm.

plis give me a answer...må lage meg slike skiver...

OG du...er det en vanskelig jobb å nå tak i speedometeret?

mye demontering eller

Mandel hadde fått tak i en fil fra en kar i us, har en post her

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41382

Så var det bare å printe ut på faderens gamle lazer printer. klippe ut :) å klirste skivene på de orginale med 2 sidet tape.

Det å få ut selve speedomenter konsollen er barnemat.

gjort på 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selve speedometer huset er det bare å dra ut selve det lissom..der er et deksel forran som så greit ut å dra ut..

hmm enklere enn golf 2 da med andre ord, der er det et helvete.

bruker fotopapir med lim på baksida..klistermerke papir eller hva det heter..skal funke bra det...

thanx..

har modifisert den skiva jeg fikk fil til for vr6`n min, går til 260 den, og rødt på 6500, så nå er den i box...perfekt

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan får jeg av det blanke vinduet forran speedometeret da..har fått ut hele boxen og har det på bordet her, men sliter litt med å ta av det blanke dekslet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VR6power

selve speedometer huset er det bare å dra ut selve det lissom..der er et deksel forran som så greit ut å dra ut..

hmm enklere enn golf 2 da med andre ord, der er det et helvete.

bruker fotopapir med lim på baksida..klistermerke papir eller hva det heter..skal funke bra det...

thanx..

har modifisert den skiva jeg fikk fil til for vr6`n min, går til 260 den, og rødt på 6500, så nå er den i box...perfekt

Kort forklart :) det du trenger er et skrujern av type stjerne medium size og flattjern medium size. Først bruker du flattjernet til å ta/prike av abs og airbag consollen på venstre side av speedoen. så tar du så stikker fingeren inn i hullet på siden av av

valg av lys consollen. der inne skal det være en tap. trykk den in og press valg av lys consollen ut. På høyre side av speedoen er det varmesete regulatoren. Bruk flattjernet til å ta av dekselet ved til høyre for det og så ta av dekselet som ligger over regulatorern. Så tar du av selve regulatoren. Nå skal du kunne se 1 skrue på hverside av det svarte dekselet som ligger foran speedoen. skru ut de med stjerne skrujern. Dette dekselet er knepet fast så du må løsne det fra begge sider samtidig. Når den er løs. løft det over rattet og speedoen ligger der :) skru ut 1 skru på ver side av speedoen og bøy den ned. der ligger det en kontakt. den er knep festet også. når den er av er det bare å hekte speedoen av dashen. Det ligger klips runt hele speedoen. så det er bare til å hekte dem av.

Da er du klar til å skifte , løkke tel

Lenke til kommentar
Del på andre sider