chr1z Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 hehe..koster vel litt spenn det da:) Får kanskje heller drøye til jeg forhåpentligvis til neste sommer anskaffer en gti eller vr6 vel :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 ahh en vr6, fikk vann i munnen da jeg så denne http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=443735 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Var ganske nice den:) Får sette igang å spare litt penger jeg :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 gjør som meg, bli gjeldsslave for livet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_mk_2-84 Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 hmm må nesten sjekke om jeg kan sette inn mk3 speedo i mk2'en min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 darkwhi...ehm hvordan laget du skivene da? alså du skriver dem ut på fotopapir..men ehm hvordan får du trykket av dem lissom... tar du bilde, photoshop og print , eller har du funnet en side der du kan laste ned å skrive ut..faen det hadde vert genialt. jeg har vr6 selv, går til 260 km/t og 7000 rpm, rødt på 6500 rpm. plis give me a answer...må lage meg slike skiver... OG du...er det en vanskelig jobb å nå tak i speedometeret? mye demontering eller Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 yodude yodude yodude yodude Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Laaars yodude yodude yodude yodude :cool: thumpsup yodude :titties: kiddie :dude: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by VR6power darkwhi...ehm hvordan laget du skivene da? alså du skriver dem ut på fotopapir..men ehm hvordan får du trykket av dem lissom... tar du bilde, photoshop og print , eller har du funnet en side der du kan laste ned å skrive ut..faen det hadde vert genialt. jeg har vr6 selv, går til 260 km/t og 7000 rpm, rødt på 6500 rpm. plis give me a answer...må lage meg slike skiver... OG du...er det en vanskelig jobb å nå tak i speedometeret? mye demontering eller Mandel hadde fått tak i en fil fra en kar i us, har en post her http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41382 Så var det bare å printe ut på faderens gamle lazer printer. klippe ut :) å klirste skivene på de orginale med 2 sidet tape. Det å få ut selve speedomenter konsollen er barnemat. gjort på 5 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 selve speedometer huset er det bare å dra ut selve det lissom..der er et deksel forran som så greit ut å dra ut.. hmm enklere enn golf 2 da med andre ord, der er det et helvete. bruker fotopapir med lim på baksida..klistermerke papir eller hva det heter..skal funke bra det... thanx.. har modifisert den skiva jeg fikk fil til for vr6`n min, går til 260 den, og rødt på 6500, så nå er den i box...perfekt Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 hvordan får jeg av det blanke vinduet forran speedometeret da..har fått ut hele boxen og har det på bordet her, men sliter litt med å ta av det blanke dekslet Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by VR6power selve speedometer huset er det bare å dra ut selve det lissom..der er et deksel forran som så greit ut å dra ut.. hmm enklere enn golf 2 da med andre ord, der er det et helvete. bruker fotopapir med lim på baksida..klistermerke papir eller hva det heter..skal funke bra det... thanx.. har modifisert den skiva jeg fikk fil til for vr6`n min, går til 260 den, og rødt på 6500, så nå er den i box...perfekt Kort forklart :) det du trenger er et skrujern av type stjerne medium size og flattjern medium size. Først bruker du flattjernet til å ta/prike av abs og airbag consollen på venstre side av speedoen. så tar du så stikker fingeren inn i hullet på siden av av valg av lys consollen. der inne skal det være en tap. trykk den in og press valg av lys consollen ut. På høyre side av speedoen er det varmesete regulatoren. Bruk flattjernet til å ta av dekselet ved til høyre for det og så ta av dekselet som ligger over regulatorern. Så tar du av selve regulatoren. Nå skal du kunne se 1 skrue på hverside av det svarte dekselet som ligger foran speedoen. skru ut de med stjerne skrujern. Dette dekselet er knepet fast så du må løsne det fra begge sider samtidig. Når den er løs. løft det over rattet og speedoen ligger der :) skru ut 1 skru på ver side av speedoen og bøy den ned. der ligger det en kontakt. den er knep festet også. når den er av er det bare å hekte speedoen av dashen. Det ligger klips runt hele speedoen. så det er bare til å hekte dem av. Da er du klar til å skifte , løkke tel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg