Plah Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Jah, enda en versjon av supergolfen... Masser av småplukk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 litt konstruktiv kritikk ? forlengelsen av panser stemmer ikke...litt synlige feil... hva med å sote vinduer på BEGGE sider av bilen ? lakke fangerene også ? bytte felger ? fjern stolpen ved speilet og flytt speilet frem, som i HELT frem stå på Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Likte igrunnen bilen bedre før du modda den jeg...røsk av 90 fangere og sett på små fangere og solid senk så hadde den vært knall...:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 OLDSCHOOL FOREVER! lage meg en oldschool golf i ps!! det må til! men....ja den så litt bedre ut før mod`en din... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by startdf litt konstruktiv kritikk ? forlengelsen av panser stemmer ikke...litt synlige feil... hva med å sote vinduer på BEGGE sider av bilen ? lakke fangerene også ? bytte felger ? fjern stolpen ved speilet og flytt speilet frem, som i HELT frem stå på Off topic Innenfra så ser jo ikke rutene helt sota ut som utenfor.. Men de er litt mørkere.. Mulig jeg sier litt feil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 de blir nok en anelse mørkere selv om.... men, good point though Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg