***shaddiw*** Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Her er min Cadillac som jeg re-designa! Det er en del mods, men for det UTRENTE øye så ser man det ikke fort! *UPDATE*(felgene er ordna) Venlikst legg igjenn komentarer! :) CaPs_On Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 så tøff ut den.. :D kan du legge ut orginale også? så man ser hva som er gjort.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Regner med at du har bytta felger, for de har et annet fargeskjær enn resten av bilen. Og lysa er modda. Bilen er sikkert senka. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Takker, uanz her er Origen da, den er i full size så det er bare å forsyne seg da! :P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Og luftinntaket på sia er modda. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 *UPDATE* 1st post! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Dette viser vel bare at jeg har et trent øye, gjør det ikke? :D Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hehe, jaja, man kan vel si det ja! Herved har MAYHEM et trent PS øye! :) LOL! :P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 det er vel bare felger, luft inntak og lys som er modda? jeg ser ikke noe annet i alle fall.. bortsett fra "logoen" i bakgrunnen EDIT: kanskje man skal oppdatere siden før man svarer på nytt.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hehe, dere har ikke sett den minste detaljen ennå da, d var det jeg mente med trent øye, det er signaturen min som er gjemt inne i choppen! :P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 fet modd.....finner ikke den lille signaturen du nevnte. nederste delen av fronten minna litt om m-b slr, kult... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Tusen takk alle sammen, her er signaturen: Vis dere kjiker midt på felgen altså rett i midten, så ser dere et emblem, det er en -C- for caps_on, hehe, vanskelig for den ser akkurat ut som metal! :P men men, det vil komme en SINSYK modd snart, gled dere! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg