LupoB0Y Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 something for the weekend, sir? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 enda et bilde Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Få vekk tanklokket eller litt mere "cleen" så er den på topp. Var kul til å være VW ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Kun et ord: S-M-O-O-T-H! :D (/me ville iallefall satt på en vinge så den blei litt høyere bak, men det er jo bare en smaksak og min personlige mening) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by CZT Kun et ord: S-M-O-O-T-H! :D (/me ville iallefall satt på en vinge så den blei litt høyere bak, men det er jo bare en smaksak og min personlige mening) Like greit å sette på andre fjærer da.. lol måtte jo slenge inn den da. P.S Enig at en vinge hadde gjort seg der gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Nydelig bil.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Her snakker vi maaaaange arbeidstimer ! Pent arbeid ja, men jeg hadde hvertfall valgt en annen farge ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 berre lekkert :P Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Originally posted by Loppa Her snakker vi maaaaange arbeidstimer ! Pent arbeid ja, men jeg hadde hvertfall valgt en annen farge ;) Liker du ikke dritbrune biler, altså? Åssen smak er det du har, egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 VW bygde jo en Bora Coupé designstudie. Her er beviset på at de burde produsert den. Jeg digger fargen! Og stort cleanere tanklokk enn TT finnes jo ikke. Men denne lakken er visstnok midlertidig... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Syntes den så ut som at den er kappet inn 20cm på midten jeg :D Sånn sportquattro stil.. Høy og kort :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Fin........ :) Vil gjøre sånn med min jeg oxo... Noen som gidder...??!!:D Felger til salgs forresten se på til salgs greiene... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg