Gå til innhold

Smadret: BMW 316i

Ranger emnet

Evjen

Anbefalte innlegg

Da var det min tur til å kræsje. Kom i Storgata i Larvik (for dere som er kjent) fra Torstrand retning Grad Hotell og da jeg kom inn i lyskrysset ovenfor togstasjon hadde jeg grønt lys, så jeg lå vel i 40-50 km/t. Men så kom det ei eldre dame i en Nissan Maxima 3.0 V6 susene rett inn i sida på meg. Jeg så at hu kjørte ut i krysset, men tenkte som så at hu må jo se meg, så jeg gadd ikke bremse ned og da var det gjort.

Tenkte jeg skulle hisse meg litt opp og kjefte huden full, men hu blei visst fryktlig lei seg så jeg lot være. Hun tok all skylda og vi var enige om alt, så da tok jeg det med godt humør. Fikk tilogmed den kos av hu før jeg kjørte avsted ;)

316skade3.JPG

En stk. ødelagt Bayer.

316skade2.JPG

Blinklyset på sida har vært det dårligste med hele bilen siden vi kjøpte den ny i 1999. Det har detti av når jeg har vaska den med høytrykkspyler osv, men en kræsj tåler den.

316skade1.JPG

Dørene, hanskerommet og vinduene går ikke an å åpne. Skaden kommer nok på 30-40 000 på et merkeverksted. Heldigvis trenger jeg ikke betale ei krone.

316skade4.JPG

Åpning av vinduer er for pyser, her bøyer vi jern.

Det som er litt surt er at vi har akkurat bestillt ny bil, BMW 120d, som vi får i September, og dette her er innbyttebilen.

Moralen blir: Sving unna eller brems ned om dere ser en gammel dame.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var da endelig bra..blei stående i ca 3 timer og krangle og prøve og få hu til og forstå norsk...endte opp med at jeg begynte og snakke "dænish"

så fort vi fikk politiet til og komme så la hu seg flat :)

heldigvis var bilen vi kjørte med en sliten peugeot 205 som ikke var verdt med enn 5k..men hennes rover 2002 modell ble alvorlig kvestet :D

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider