clone baby Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Da jeg hadde glatt kjøring /forbi kjøring / og lanneveis kjøring så betalte jeg 5300,- og kjørte fra klokken var 6:45 til 14:00. Det vil si 7:15 min. med kjøre læreren.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Anne_- Jeg skal ha glattkjøring på torsdag, og det vil koste rundt 3000 inkl. baneleie. Har dessverre kastet prislista fra kjøreskolen min, men mener det var det han sa. Jeg skal faktisk også ha glattkjøring på torsdag :) Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by valrun Jeg skal faktisk også ha glattkjøring på torsdag :) Jeg sa feil da, jeg skal ha torsdag 19.08, ikke nå på torsdag.. hehe:) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Anne_- Jeg sa feil da, jeg skal ha torsdag 19.08, ikke nå på torsdag.. hehe:) den dagen ska jeg kjøre opp:D husk og ta teorien i god tid, da kan du bestille oppkjøring så fort som mulig.. jeg har måttet vente i 17 dager på oppkjøring Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 da har jeg hatt min første dobbel time.. kom igjen mondul 1 som dem kaller det.. masse sånn grunnleggene piss.. fikk et par ting så jeg kunne lese på... så da er det bare og øve.. ;( men hva gjør vi ikke for lappen a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Mandel du glemte blond :P heh neida.. har selv opplevd dette med at kjøreskoler skal lure til seg penger, ved og si at man trenger mer opplæring.. når får du lappen anne? jeg er ikke blond da, ikke nå lengre hvertfall. Jeg får forhåpentligvis lappen den 24.09. Skal ta teoriprøva nå på fredag, har allerede stryki en gang, med 29 feil.. Så da får vi se hvor lang ventetid det er. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 ble det polo eller? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Glattkjøring koster rundt 2600,- med baneleie igjennom Røyken & Hurum trafikkskole. Men jeg vil ikke kjøre med de, de har Audi A4 stv. Fete biler egentlig, senka tilogmed, og med 17 eller 18" Audifelger, MEN det er FWD. Kan ikke ha FWD på glattkjøring!! :( Må rote opp noe i Asker som kjører RWD eller 4WD. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg