parelius Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Noen i nærheten av Hof Vestfold som har lyst til og ta på seg en liten Motorjobb?? (B230FT) Det som skal gjøres er: Bytte rådelager oppe og nede. Hone sylinderene. Montere stempelene på rådene med Spirolock`s og inn i motoren. Overhale en 531 topp (slipe ventiler og nye tettninger). Hvis noen føler for litt extra feriepenger så kom med en pris som du/dere skal ha for dette. Har ikke honeutstyr eller lagre. Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by parelius Noen i nærheten av Hof Vestfold som har lyst til og ta på seg en liten Motorjobb?? (B230FT) Det som skal gjøres er: Bytte rådelager oppe og nede. Hone sylinderene. Montere stempelene på rådene med Spirolock`s og inn i motoren. Overhale en 531 topp (slipe ventiler og nye tettninger). Hvis noen føler for litt extra feriepenger så kom med en pris som du/dere skal ha for dette. Har ikke honeutstyr eller lagre. Ikke for ødelagge tråden,men skulle ikke du ha V8 i 240`n a? Hva skjedde? Har ikke følgt med hvis du har nevt det i en annen tråd!!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Jeg solgte ikke motoren pga utrolig mange useriøse bud.... Når det ringer folk som skal gi 3000 - 5000,- for motoren med JE-Stempler, og i tillegg skal fortelle meg at den ikke er verdt mere uten og ha sett den eller hørt noe om den, det provoserer meg skikkelig og gjør meg møkk forbannet (som et par fikk høre)!! Husker ikke helt hva jeg satt prisen til på slutten, men tror det var 8000 eller 10000 kr.... Det er latterlig billig det også!! Tror neppe dere finner en FT-motor med 531topp, JE-stempler, alt ledningsnett, ++++ til 8000,- Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 tilogmed JEG blei oppgitt når du satte prisen til 12000.- da!! MED JE-stemplene... Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg