Dal-z Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Jeg bare lurte på hvilket turtall bilene deres ligger på ved tomgang???? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 min ligger på ca 800RPM på tomgang.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 1000, under det så jager den endel,... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thojen Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Sliter med tomgangen min, bølger mellom 1000-1200 med ISV tilkoblet, og henger seg på 3-4000 hvis jeg gasser på, og detter ikke ned igjen....WHY?? Finner ikke ut av dette. Mener vakuum er greit også, men begynner å stusse på om denne ventilen som en del vakuumslanger går innpå fungerer?? Den ventilen FØR kullfilter-boksen? Noen formeninger om dette kan ha innvirkning?? Litt i underkant av 1000 uten ISV. Tomgangsjustering er komplett umulig med ISV på plass, skjer ingenting med tomgangen da. Tar jeg den vekk etter justering f.eks kan bilen kveles med en gang, dvs justert altfor laaangt ned. Hvorfor har ikke dette innvirkning med ISV på plass tro? ISV er ny. Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Min ligger fint og rolig på ca 800o/min Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by thojen Sliter med tomgangen min, bølger mellom 1000-1200 med ISV tilkoblet, og henger seg på 3-4000 hvis jeg gasser på, og detter ikke ned igjen....WHY?? Finner ikke ut av dette. Mener vakuum er greit også, men begynner å stusse på om denne ventilen som en del vakuumslanger går innpå fungerer?? Den ventilen FØR kullfilter-boksen? Noen formeninger om dette kan ha innvirkning?? Litt i underkant av 1000 uten ISV. Tomgangsjustering er komplett umulig med ISV på plass, skjer ingenting med tomgangen da. Tar jeg den vekk etter justering f.eks kan bilen kveles med en gang, dvs justert altfor laaangt ned. Hvorfor har ikke dette innvirkning med ISV på plass tro? ISV er ny. Merkelig sak ditta der! Jeg vet ikke hva den svarte ventilen med alle vakumslangene på er for nokke... sikkert noen her som kan fortelle det???? Jeg sliter med at den ruser seg opp på 3000 omdr ved kaldstart.... og at den henger seg opp på 2000-3000 omdr ved clutching etter å ha hatt 4000 omdr på den...... MEN hvis jeg clutcher etter å ha hatt en 5000-6000 omdr, da funker alt fint! detter rett ned på 700-800 omdr.... NOEN som har noen ideer her?????? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 nokken som har nokken ideea? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 bilen din ønsker å bli kjørt hardere sindre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 hehe.... du tror det jah??? ;) kanskje det... Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.