Gå til innhold

Sette in høytaler i dør

Ranger emnet

djman

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en golf 2 som jeg ønsker å sette in høytalere i døra på.. Jeg har funnet ut at jeg vil ha dem foran den du heiser opp vinduet med.. men når jeg tar ut innmaten av døra ser jeg at det er hardt metall der, men at det er luft under.. kan jeg da bare skjære ut et hull i metallet og stikke in høytaleren, eller er det noe kan gå galt bil ødalagt da??

I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lag heller noen kasser på utsiden istedet for å skjære i dørtrekket.

Enkel oppskrift:

kapp 3 (eller 4) stk 12mm spon i ønsket lengde, kapp de to (eller tre) platene som skal være underst i et stort ovalt hull også kapper du hullet på elementene som du skal ha på den ytterste plata.

Kantene kapper du på skrå

Tilslutt så må de limes og skrues i sammen også skrues fast i dørtrekket

Jeg kappet mine på ca. 32*18 cm og får plass til 6,5".

her er et bilde:

dortrekk.jpg

Bil nå:

1985 Audi 100 2,2 CS Quattro

Antall biler tidligere: 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må ikkje ha større enn 4" ved vindusheisen. viss du har større så vil du ikkje få opp eller ned vinduet.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det to eller fire dørs du har?

eg har fire dørs men får ikkje plass til 5.25" vil taborti vindussveiva og stikka uttafor panelet

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider