Gå til innhold

De to siste dagers verk >>>

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har brukt de siste to dagene på å polere begge bilene...puuuhhh!

Bruker Meguiar's produkter - denne gangen først Body Scrub og så Gold Class til slutt. Jeg er stor tilhenger av Meguiar's, eneste drawback'et er selvsagt prisen..

Så når de endelig var både polerte og rene samtidig så måtte jeg jo ta noen bilder av dem sammen..:D

bothcars1.jpg

bothcars2.jpg

Jepp! Vet at Tahoe'n sårt trenger noen 20" - ikke si det til meg, si det til kona...hehehehe

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElCamino,

Ja, dette er en varebil med totalvekt på rundt 2800kg, så den kan du kjøre med vanlig kl.B.

Problemet er bare å finne en som er registrert som varebil, for de er det forholdsvis langt mellom. De fleste er jo lastebil registrert.

Dette var akkurat den bilen jeg ønska meg - sort, Sport utgaven, 4x4, bensiner og varebil registrert. Neste år er det bare å slå opp baksetene (avgiftsfritt). Det eneste som jeg kunne ha ønsket var at den var et år nyere som har Vortec motoren. Ellers er jeg svært godt fornøyd.

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice !....gidder du og polere min også heller ? ;) neida... du har ingen bilder av bilene før du polerte dem da ? Hadde vært moro å se forskjellen...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket hjemmesiden deres. Produktene kostet ikke så mange $$$. Antar at prisen blir grei, selv med toll og moms. Kjøpte du voksen osv. i Norge?

Mvh

Cohiba

1987 5.0 T-bird (Ja, det er tilfeldig at det ble Forder fra 87)

1987 Ford Fiesta CL med den heftige 1.1L rekkefireren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble fri for det som jeg hadde med av Meguiar's greier fra usa, så jeg kjøpte her. De tar seg SVÆRT godt betalt her også da, mellom 3 og 4 ganger prisen i usa. Mener en flaske Gold Class m/polerpute var 270kr...

Får se om jeg gjør en større bestilling fra usa senere.

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meguiar verdt prisen da? :)

Absolutt verdt prisen hvis du importerer selv, i alle fall. Med 3 - 4 doble priser i Norge er det sikkert mulig å spare penger kun ved kjøp av èn boks fra USA. Forøvrig skrev ChevyKen at det var verdt den norske prisen også.

Mvh

Cohiba

1987 5.0 T-bird (Ja, det er tilfeldig at det ble Forder fra 87)

1987 Ford Fiesta CL med den heftige 1.1L rekkefireren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider