Gå til innhold

Servo-tannstang til Golf 1 selges!

Ranger emnet

bigwindow

Anbefalte innlegg

Fungerer helt fint! Bilen den sto på har gått 99.000km. Men den er til automat, det vil si at den har ikke fester til gir-overføringa, som trengs på de 5-gira modellene.

Men den passer til Golf 1 med 4-gir, automat seff, og girkasser med wireoverføring.

Selges for den latterlige billige sum av 1500kr.

1991 Golf cabriolet G60

1991 Passat syncro G60

1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bigwindow

Fungerer helt fint! Bilen den sto på har gått 99.000km. Men den er til automat, det vil si at den har ikke fester til gir-overføringa, som trengs på de 5-gira modellene.

Men den passer til Golf 1 med 4-gir, automat seff, og girkasser med wireoverføring.

Selges for den latterlige billige sum av 1500kr.

Passer 4 trinns men ikke 5 trinns? hvordan kan det ha seg da tannstaget på biler med 4 og 5 trinns er helt identisk....de har samme fester til giroverføring. Selges den med alle slanger og servopumpe?slangene leveres nemlig ikke av møller lenger...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg langflat og ydmyk, når det gjelder 4/5 trinns.. Jeg har kikka på noen Golf'er med 4 trinns og jeg syns tannstanga så annerledes ut på de.. men det kan godt hende det er feil!

Selger nok bare stanga ja.. uten slanger og pumpe og dritt og møkk..

Har byggd om fra automat til manuell selv, så da trengte jeg bare ny tannstang.

Slangene kan du vel få ordna på annet vis? Fra industrien eller no?

1991 Golf cabriolet G60

1991 Passat syncro G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal NBS ha mindre enn 1500 for en tannstangstyring? Jeg har hørt med dem, men da hadde de ikke noe på lager. Pris på møller 7000kr + gammel tannstang i innbytte.

Denne servotannstanga ble levert på Golf cab 87(?)-93. Og Scirocco II.(Bortsett fra at Scirocco aldri kom med automat) Så det er ikke akkurat mange av disse.

Ingen huggerier i Norge har noe på lager..

Men selger min for 1000 hvis noen er hypp.. Tror nok denne blir solgt på ebay allikevel.. ;)

1991 Golf cabriolet G60

1991 Passat syncro G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Den passer på alle Golf 1, men en GTI ble aldri levert med servo tror jeg.

Tror nok ikke denne kan brukes som en vanlig tann-stang! Må ha servopumpe og alt det andre.

Bygge om til servo på Golf 1 er gjort på en kveld det, forutsatt at du har alle delene!

servotannstang,pumpe,slanger,div. braketter, beholder for servo-væske og sikkert noe annet også..

1991 Golf cabriolet G60

1991 Passat syncro G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider