Gå til innhold

Svart nissan skyline

Ranger emnet

volvoboi

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by benzin

Så en silkesvart orginal Fiesta utenfor strømmen storsenter 23:30, noen som har mer info om denne? Satt bikkje i baksetet!

BILDE KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!1111

Rått! Gleder meg til å se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by benzin

Så en silkesvart orginal Fiesta utenfor strømmen storsenter 23:30, noen som har mer info om denne? Satt bikkje i baksetet!

BILDE KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!1111

Stupid, stupid, stupid stupid stupidstupidstupid! Tar gjerne mot mere info om Skylinen da, bare bonderaceren her klarer å ti still.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Stupid, stupid, stupid stupid stupidstupidstupid! Tar gjerne mot mere info om Skylinen da, bare bonderaceren her klarer å ti still.

Det han prøver å komme frem til er vel at det begynner å bli nok Skyline-tråder etterhvert...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh kan dere ikke gi faen værså sniiiiiiill!!!

SKyline eller ikke skyline. HVEM BRYR SEG HVEM SOM EIER DEN!!!!!!!!

IT'S A FREEKI'n CAR DAMN IT!!!

i mitt syn er en RX7 råere..... ikke minst supra..

men kan ikke dere værsåsnill å kutte ut unødvendige tråder om hvem som eier hva! Neste gang du ser en sliken så prøv heller å henge på bilen og spør eieren selv hva faen han heter!!

:rolleyes:

btw. Tjener du noe som helst på å vite hvem som eier den?..

Blir du sexuelt opphisset eller noe at du bare MÅ vite hvem som eier den?. Om du skulle vite hvem det var.... og du forsåvidt lå med kusina hans. TVILER jeg stert på at du kommer til å få sitte på med bilen anyway...

SÅ bare gi faen.......

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du våkna å. Kan du si meg hvor jeg har spørt om hvem som eier den? Eneste jeg har spørt om er hvor den kom fra. Nei blir ikke sexuelt opphisset av å vite hvem som eier en bil. Blir du siden du absolut må spørre om sånne ting hele tiden?

old volvos never die they only go faster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Problemet er vel at det er x antall "jeg så en skyline i sta" tråder.

Men annyhoo, post heller tråden på skyline forumet. Ikke i off-topic forumet.

Ok visste ikke det for orka ikke søke når jeg kom hjem i går var trøtt serru gjør det neste gang. Jeg ser ikke det som et problem at det blir mange tråder om det samma etterhvert, men skjønner at folk blir lei.:)

old volvos never die they only go faster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

åh kan dere ikke gi faen værså sniiiiiiill!!!

SKyline eller ikke skyline. HVEM BRYR SEG HVEM SOM EIER DEN!!!!!!!!

IT'S A FREEKI'n CAR DAMN IT!!!

i mitt syn er en RX7 råere..... ikke minst supra..

men kan ikke dere værsåsnill å kutte ut unødvendige tråder om hvem som eier hva! Neste gang du ser en sliken så prøv heller å henge på bilen og spør eieren selv hva faen han heter!!

:rolleyes:

btw. Tjener du noe som helst på å vite hvem som eier den?..

Blir du sexuelt opphisset eller noe at du bare MÅ vite hvem som eier den?. Om du skulle vite hvem det var.... og du forsåvidt lå med kusina hans. TVILER jeg stert på at du kommer til å få sitte på med bilen anyway...

SÅ bare gi faen.......

Ikke for å værra slem eller drittsekk eller noe,

MEN ÅSSEN HADDE DET VÆRT Å LESE ORNTLI FØR DU KRITISERER ALT OG ALLE A? takk for seg............:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider