Gå til innhold

Svart nissan skyline

Ranger emnet

volvoboi

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

SKyline eller ikke skyline. HVEM BRYR SEG HVEM SOM EIER DEN!!!!!!!!

IT'S A FREEKI'n CAR DAMN IT!!!

i mitt syn er en RX7 råere..... ikke minst supra..

men kan ikke dere værsåsnill å kutte ut unødvendige tråder om hvem som eier hva! Neste gang du ser en sliken så prøv heller å henge på bilen og spør eieren selv hva faen han heter!!

:rolleyes:

btw. Tjener du noe som helst på å vite hvem som eier den?..

Blir du sexuelt opphisset eller noe at du bare MÅ vite hvem som eier den?. Om du skulle vite hvem det var.... og du forsåvidt lå med kusina hans. TVILER jeg stert på at du kommer til å få sitte på med bilen anyway...

SÅ bare gi faen.......

Hahaha, det er sant som de sier: "The face of a jealous man is an ugly one". Dette gjelder også dere andre Hatere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*sigh* Hvis dere syntes threads om skyline er så ille så hvorfor ikke holde dere unna di? Greit nok at det kanskje blir litt mange threads om det og at det kanskje går ann å søke osv, men la nå moderatorene ta seg av det hvis det er så ille. MÅ ikke slenge dritt. Folk har forskjellige interesser, la nå de skrive om deres egne. Dere hadde sikkert ikke likt det sjøl om noen alltid klaga på det du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med en fra holemstrand som kom bort og ville snakke bil, han sa at han hadde bestilt en sort skyline R-34 GTR fra spania som skulle blir registrert. Er ikke sikker på om den var ombygd til venstreratt, men jeg tror det. Han hadde brukt advokat og en bøtte med penger på og få regga bilen. Gutten hadde tydeligvis nok penger, men om det er sant eller ikke vet jeg ikke. Vi raca hvertfall en god stund nedover E-18(Han i ny land rover og meg i hondaen) før han tok av til holmestrand :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

Ja skylinene er fra drammen.

og til dere som absolutt ikke kan ligge unna threads dere ikke liker eller bryr dere om, ikke akuratt som dere ser meg F*** Alle Golf threads og dem er det mange av..

Golf trådene er vel under golf forumet som regel så vidt jeg vet da..er litt annerledes da...men dette plager slettes ikke meg...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de som ikke bryr seg om dette bare kan holde seg UNNA!!!!!! Må liksom bare smekke inn en støgg komentar sånn lell.. enkelte som lever av dette på dette forumet.

Men back 2 topic... Var det denne??

skyline2.jpg

skyline.jpg

Mycke RÅ bil:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Sånn off-topic.

Kunne kanskje vært en mulighet å lage et eget forum for slike observasjoner, kalt: Hvem der?

Har vært oppe som forslag mange ganger, men ingen av admins som gidder å gjøre det.. :rolleyes:

hadde vært meget kjekt...

Eller så kan de som ser en Skyline holde seg til en gammel jeg-så-en-skyline thread, det hadde vært fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Hahaha, det er sant som de sier: "The face of a jealous man is an ugly one". Dette gjelder også dere andre Hatere.

haha.... misunnelig? på hva da? Liker ikke skyline en gang jo din tater...

er bare lei av at folk skal gjøre så jævli mye ut av et forbanna bilmerke.. det er en bil--- ikke nasa prosjekt!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider