Gå til innhold

Svart nissan skyline

Ranger emnet

volvoboi

Anbefalte innlegg

Flertallet begynner også å bli lei av useriøse svar. Skjønner deg godt at du blir lei av at mange henger seg opp i et bilmerke. Men de har ikke gjort deg noe så man kan jo bare holde det for seg selv så slipper man at nesten samtlige topicer blir til krangel om et helt annet tema. takk for meg.

old volvos never die they only go faster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

haha.... misunnelig? på hva da? Liker ikke skyline en gang jo din tater...

er bare lei av at folk skal gjøre så jævli mye ut av et forbanna bilmerke.. det er en bil--- ikke nasa prosjekt!

Det lyser misunnelse laaang vei. Og selv du er klar over at Skyline er mere enn en hvilkensomhelst bil. Og jeg er forresten helnorsk, du er omentrent en million gang mere tater enn det jeg noensinne kunne drømme om å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. er i det minste ikke jeg som kjører en nedrusta vrakpant verdi albaner taxi da... så jeg skal ikke si no mere..

du får tro hva du vil...

skulle bare ønsket å vite når du sist så meg glane etter en skyline på et treff... bortsett fra at jeg snakker dritt om dem..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at den er KH-registrert er at Drammen er den eneste trafikkstasjon som utfører registrering etter de nye reglene.

Det behøver ikke å bety at eieren bor i Drammen, men etter det jeg har fått med meg gjør han det. "ZtilongZ" her på forumet så den visstnok (Den, eller R33'en fra Drammen) på vei hjemover så de hører vel til der kanskje.

Og den er vel heller ikke ombygd til venstreratt eller andre ombygginger ettersom bilen MÅ være original hvis den skal registreres i følge de nye reglene.

Tape-R: Hvorfor snakke dritt om Skyline? Fordi du mener at det er fjortiss-bil, og derfor MÅ du bare snakke dritt om den fordi alle ANDRE liker den?? Eller?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå rdl ha sin mening om denne bilen.. han liker den ikke og er litt enig med han i noe av det han mener.

forresten hva er vitsen med å vite hvem som har den eller hvor den er idag?? who cares? Det er slike opplysnings tråder som gjør det enda enklere for de som vil ha seg en slik bil... les de som stjeler de..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

forresten hva er vitsen med å vite hvem som har den eller hvor den er idag??

Spørsmålet var jo egentlig bare hvor den var fra / holdt til.

Greit nok, også ble det litt mer snakk om bilen og hvordan, hvorfor, hva og hvor.

Like greit å kanskje få det på bordet med en gang så folk slipper å komme med påstander som ikke stemmer, eller lager 100 nye tråder om disse to bilene. :)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke godkjent ved hjelp av de nye reglene, men på motorhistorisk grunnlag.

Originally posted by Laaars

Grunnen til at den er KH-registrert er at Drammen er den eneste trafikkstasjon som utfører registrering etter de nye reglene.

Det behøver ikke å bety at eieren bor i Drammen, men etter det jeg har fått med meg gjør han det. "ZtilongZ" her på forumet så den visstnok (Den, eller R33'en fra Drammen) på vei hjemover så de hører vel til der kanskje.

Og den er vel heller ikke ombygd til venstreratt eller andre ombygginger ettersom bilen MÅ være original hvis den skal registreres i følge de nye reglene.

Tape-R: Hvorfor snakke dritt om Skyline? Fordi du mener at det er fjortiss-bil, og derfor MÅ du bare snakke dritt om den fordi alle ANDRE liker den?? Eller?

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lillefot

denne kjærra var på Bærums verk i går også. det går ville rykter rundt om den her nå:) stort tema på festen i går.. hehe

'

Hvor gammel er du? Du kjører ikke rundt i en Svart Sierra fylt av neon og Cossie vinge? :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TP Racing

Bilen er ikke godkjent ved hjelp av de nye reglene, men på motorhistorisk grunnlag.

Hvordan kan man da registrere en R33 på motorhistorisk grunnlag når det allerede er en R33 som er registrert på motorhistorisk grunnlag? Er vel bare èn av hver bil som kan registreres på den måten...?

Godt mulig R34'en er det, men det kom jo en R33 samtidig med den...

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hvordan kan man da registrere en R33 på motorhistorisk grunnlag når det allerede er en R33 som er registrert på motorhistorisk grunnlag? Er vel bare èn av hver bil som kan registreres på den måten...?

Godt mulig R34'en er det, men det kom jo en R33 samtidig med den...

Vis meg hvor det står at kun EN bil kan registreres på motorhistorisk grunnlag! For NEI det er ikke kun en bil som kan registreres pga det.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Vis meg hvor det står at kun EN bil kan registreres på motorhistorisk grunnlag! For NEI det er ikke kun en bil som kan registreres pga det.

Jeg sa ikke noe sikkert at det kunne det, men utifra annonseteksten på tidligere JSI sin Skyline stod det "...første og siste registrerte..." eller noe sånt, og da høres det ut, for meg, at det kun er ÈN som kan registreres på denne måten.

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider