***shaddiw*** Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Dette er min nyeste mod, den er hittil min beste vil jeg si! *FINAL UPDATE* The rims are just modified, not all brushed! K this is the last update from me for like 2 weeks now, so c ya! :P CaPs_On Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 som jeg sa på msn: Feite, den er bare rå:D!!!!! :eek: noen må lære meg airburshing..og det fort:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Hehe, takker jah, må inromme den ble litt fet ja! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 orginalbilde savnes.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 org Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 D hadde vel vert ok cis du hadde sakt noe om bilden selv da, ikke bare, "å vorr er orig", men men! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 har du gjort noe annet enn å bytte felger? ojsann.. så ikke det bak setene før nå:p godt jobba!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Alt er brush, kommer en sykere update snart! :) Btw: mange som har spurt hvor jeg fikk tak i de carbon spitterne, de er selvlaga, alt er det! :) takker! CaPs_On Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Hehe.. noen som ser refleksjonen fra felgene på underlaget? ;) Eller ser den kul ut.. Men Orginal-bildet er ikke å forakte. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Hehe. jeg vet om de refleksjonene, det er bare at det skall bli skiftet bakgrunn så at jeg bryr meg ikke om de refleksjonene! :) Men takk, å det er mere modden en man kan se! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg