Gå til innhold

Bmw :D

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

nice man...tror dette er den beste jeg har sett fra deg til nå.. Du har fått til logoene veldig bra :-) Felgene og senkingen passet veldig bra til bilen.

Men du mangler innerskjermer. Når du senker bilen, så får du tomrom mellom skjørtene og fangerene. Disse bør du merker av og fylle med en nærliggende mørk farge. så har du vært litt unøyaktig når du har markert over taket og særlig på a stolpen. Ser det er litt taggete og kan se litt av rødfargen der.. Men dette er bare småpirk fra min side. Som sagt dette var bra gjordt. ikke lenge før du er på høyde med zein og de andre nå :-)

Hvilket verktøy bruker du når du markerer?

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey takker:)

Jeg bruker lasso tool når jeg markerer, oppe der hvor du ser litt rødfargen skjedde det en liten ulykke, skulle klippe bort det det svarte som var rundt så kom jeg for nær bilen og trykka delete, tada, der kom det..:(

Men takk for den positive tilbakemeldingen:)

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -carude-

hey takker:)

Jeg bruker lasso tool når jeg markerer, oppe der hvor du ser litt rødfargen skjedde det en liten ulykke, skulle klippe bort det det svarte som var rundt så kom jeg for nær bilen og trykka delete, tada, der kom det..:(

Men takk for den positive tilbakemeldingen:)

Syns det er mye enklere og bruke polygon tool eller hva det heter jeg.. Blir mye mer nøyaktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -carude-

hmm, syntes rød passa bra, men det er min mening hehe, smak og behag, syntes rød ga ett sportslig preg, og de bbs felgene ga litt oldschool preg..jaja..:rolleyes:

Enig med at felgene ga litt old school preg ja... men da skal man ikke ha merker på bilen! :) min mening!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider