Kehsi Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 tenkte jeg måtte råne til golfen som plah driver å løker så mye med... vet den ser litt syk ut og at habla habla, men jeg synes den ble ganske tøff.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Det så lite fett ut med P-skilt stikkende rett opp av taket da!! Men den ble rånete ja. ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Ikke skift ut W med en B da. Kanskje heller ikke GReedy og Supersprint. Men ellers ... fet ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 hehe... den B-en var bare en kødd egentlig.. men siden navnet mitt starter med en B, så lot jeg den bare være... heh.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg