Gå til innhold

Cartoon bilder selges

Ranger emnet

Gjest www.vwbus.no

Anbefalte innlegg

Gjest www.vwbus.no
Originally posted by ehrnst

du har ikke tilfeldighvis mazda 323GTR og? så kan du slenge den i samme pakka!?

Har ikke den desverre og pakken din er sendt

den har du sikkert i dag

martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

faen, skulle ønsket jeg hadde slik kunnskap å tegne biler :) er jævli tøffe tegninger :)

men du martin. hva sa du måtte til for at DU skal tegne en bil jeg har f.eks?... Ta bilde av bilen i den vinkel jeg synes passer best og sende deg?....

Og det skulle du ha? 700kr for? og hvor lang tid tar du på å tegne? Gidder du bare å bekrefte?

MVH Robert

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.vwbus.no
Originally posted by Tape-R

faen, skulle ønsket jeg hadde slik kunnskap å tegne biler :) er jævli tøffe tegninger :)

men du martin. hva sa du måtte til for at DU skal tegne en bil jeg har f.eks?... Ta bilde av bilen i den vinkel jeg synes passer best og sende deg?....

Og det skulle du ha? 700kr for? og hvor lang tid tar du på å tegne? Gidder du bare å bekrefte?

MVH Robert

kr 700

send meg et bilde som er slikd u ønsker å vise bilen, den blir helt lik som på bilde.

ca 4 uker levering

martin

martin@vwbus.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest www.vwbus.no
Originally posted by Heggis

hvordan fynker det og bestille osv? priser pr bilde eller er det en "pakke" ?

du sender meg evt en liste over aktuele bilder du kan tenke deg, jeg sender deg en liste tilbake om vilkne vi har, har ca 3000 bilder på lager, og disse selges rimelig , jo mere du tar jo biligere bilr det

martin@vwbus.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...