Gå til innhold

PS2 spill, gamle og nye

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det ser nesten ut som at jeg må tørke støv av PS2`en etter den har fått hvilt seg i X antall måneder. Så satt jeg å tenkte på hva slags bilspill er ute og hva som kommer.

Jeg for min del har sett meg ut 3 spill som jeg bare MÅ ha når dem kommer (og det er rimlig tett fatter jeg det rett) :

1. NFSU2

2. GT4

3. Juiced

Jeg er ikke helt oppdatert med hvilke spill som allerede er sluppet og hva som kommer men de 3 har jeg fått med meg. Så kan vel noen si meg hvilke spill har jeg gått glipp av som allerede finnest på markede og hva kommer? Vist noen har PS2 spill som dem er "ferdige" med og vil selge så kan jeg er jeg int. i å kjøpe.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VeilSide

SRS tror jeg at jeg vil avvente litt med. Nettsiden imponerte meg ikke allverden. Tror NFSU2 vil "dekke inn" SRS.

skjønner det. Men forelska meg litt i dette spillet,ettersom jeg har følgt det i hele år. Og hvis man tenker på at det skulle kommet rett etter nfsu1 så er det en god del bedre.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by del_sol 86

Din irriterenes nørd! GTA er ikke noe bilspill!!!selv om jeg selføgelig må ha det også!:D

Er ikke GTA ett bilspill? Jeg synes nå det. Skal jo si at det er rimelig lengesiden jeg spillte det spillet der. Har vel GTA3 stående i hylla .. er jeg litt udatert på GTA-fronten da?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by del_sol 86

Din irriterenes nørd! GTA er ikke noe bilspill!!!selv om jeg selføgelig må ha det også!:D

pass deg ellers får jeg med meg brodern og banker deg neste gang vi ser deg;) (kanskje han kjøper nytt kosteskaft :D )

Men gta er jo et fet bilspill da,og at du dreper folk er jo bare et pluss :D

Omega A 90

Ascona B 78 - prosjekt

Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider