Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet

Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

• Ja
      225
    • Nei
      46

Anbefalte innlegg

Fått med meg att den er solgt ja:( Så den nye eieren er ikke så ivrig på 402m da eller? Var vel med ny eier den kjørte på våler?

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Speeder

Er ikke litt av poenget med dette å få frem litt andre biler en de som de har hatt med utallige av før?

I mine øyne er f-eks den stasjisen som kjører lave 9 ere ganske heftig.

Hva med 'jesus-eskorten', noe slikt har de vel ikke sett så mye av der nede.

Polly, er han klar for kjøring i år? har sett lite til han

Jesus-eskorten er hvertfall solgt, vet ikke om nye eieren kjører på strippen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Men Bad'roc isn't coming :mad:

Fanken, hva skal gutta fra New zeland filme for noe da? :D

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ecko

Først må jeg klage litt! Ikke dte at det er noe problem, men det føles feil å kalle det street meet, når det koster. Syns det er drit bra at det er vakthold og alt dette, men navnet blir liksom litt feil. men men, dette kommer til å bli helt rått. får se hvilken bil jeg tar oppover da :P *Gleder meg*

Hvem har sagt at navnet "streetmeet" er forbeholdt "gratis" ulovlige arrangement ?

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

Hvem har sagt at navnet "streetmeet" er forbeholdt "gratis" ulovlige arrangement ?

Jeg har ikke sagt at street meet skal være ulovlig, men det føles bare feil å betale for noe som vanligvis bare er en samling. Er ikke noe problem for meg, ville bare si min mening

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at street meet skal være ulovlig, men det føles bare feil å betale for noe som vanligvis bare er en samling. Er ikke noe problem for meg, ville bare si min mening

Blir vel litt mer enn "bare en samling" denne gangen ;)

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by civic_girl

Blir vel litt mer enn "bare en samling" denne gangen ;)

Ikke sant. Dette blir svært, det beste, full pakke. Derfor er det litt mere enn et vanlig street meet.

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

men jeg tror nok at selv min bil har rullet 10. ganger så langt de siste 3 årene på norske veier som den ultra drag vogna av en stasjonsvogn.. ligger det noe bilde av den noe sted så folk kan se hva dui snakker om?? ikke kom å si at den bilen går igjenom på en EU kontroll på noe biltilsyn i norge!

PS. den Lilla supran som kommer på streetmeet har skilter ;)

Jan bruker bilen på gata i blant og den er eu-godkjent i år, om det er hos biltilsynet eller et godkjent verksted har ingen betydning.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal betale for leie av område, strøm, PA osv. hvis det ikke skal koste noe.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

Hvem skal betale for leie av område, strøm, PA osv. hvis det ikke skal koste noe.

Problemet ligger ikke i å betale. Hadde gladelig betalt mye mere for et slikt arrangement, men det er bare feil å kalle det et street meet når man må betale. Kall det for event of the year eller hva som helst, men street meet er liksom *gratis*

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ligger ikke i å betale. Hadde gladelig betalt mye mere for et slikt arrangement, men det er bare feil å kalle det et street meet når man må betale. Kall det for event of the year eller hva som helst, men street meet er liksom *gratis*

jeg er helt enig...streetmeet er å møtes på en plass et sted på en litt "ulovlig" måte..........er liksom ikke det samme når det er inngangspenger og program for kvelden...tror det er mange som ikke kommer grunnet inngangspenger.....men samma det.. blir sikkert dritkult. jeg kommer med crossern og lager børneshow......

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er drit bra! Alt er jo topp, bortsett fra navnet. flere som er enig med meg, bare ikke alle som tør si ifra!

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

Det kalles misunnelse.

?

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår