Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet

Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

• Ja
      225
    • Nei
      46

Anbefalte innlegg

FAEN til sutring det var på folket her da.

Hadde dere gatebil som forventninger til treffet såklart dere blir skuffa..

Men dette treffet var da bedre enn IKea ? der fantes det ikke arrangementer..

Det gjorde det faktisk her.. og ja.. man måtte betale.. men det var for vakter.. og banen.. det er det faen meg verdt,

jeg blir seriøst forbanna når jeg leser at folk barte skriver dritt pga en 100 lapp og har forventninger om at det skal være arrangement for 9835798432657824365432594325 millioner kroner.

Ta å dra ræva deres å lag noe bedre sjøl eller bruk agresjonen deres på noe annet..

Faen til syting asså.

ALT er galt for dere.

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Litt enig med mats'ern der asså, trenger ikke klage på den 100 lappen, folk er vel ikke så JOHN at de ikke har råd til det. Og treffet må jo ha vært bra for alle som liker bil vel. Antakelig morsomere å være på treff enn å sitte hjemme?!?

Selvfølgelig er det alltid noe som kan gjøres anderledes, men det er nok rettet opp til neste gang :D ;) og da er det ikke noen folk fra New Zealand som bestemmer hvem som skal kjøre heller :D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Uansett, jeg hadde gledelig betalt 100-lapp for å komme inn hvis det fortsatt var noe som skjedde. Men det å betale 100,- for å komme inn kl. 21:00 er ubrukelig:p

Heia ordentlig streetmeets!

skal dem sette ned prisen for du kommer seint ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps.. til alle de som klager så veit jeg at en film 1,5 liter cola og en pose potetgull koster deg ca 100 kroner på video nova.. da har du 1.5 - 2 timers underholdning..

Jeg vil si at streetmeet av den klassen som var i går er en del bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Synes urovekkende mange av forum menneskene er utrolig stygge......

P.s Med noen veldige unntak.

Turbo2..

Det var en bra post.. doh

Kanskje den dummeste uttaelsen jeg har hørt på leeeeenge:rolleyes:

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Streetmeet!!

Synes alt i alt at det var et bra "streetmeet" jeg, kom i halv fem tida, fikk med meg det meste.. Synd at så mange dro hjem rett etter at de var ferdig på banen, når klokka passerte ni var det omtrent bare halvparten igjen på plassen.. Merkelig lite folk, men jeg skjønner jo hvorfor folk dro hjem, ganske stille utover kvelden, ingen burning.. Lite folk foran scenen.. Noen fete biler, men de hadde jeg allerede sett på dagen, dro hjem i elleve tida..

Når det gjelder de hundre spenna så var det vært det, ihvertfall hvis du fikk med deg det som skjedde på banen.. 100 spenn er uansett ikke mye penger.. (:

- Men savner litt fra Ikea, folk sto mer samla og det var mer liv rundt omkring..

Når det gjelder hva som kunne vært gjort anderledes:

- Folk som kom sent måtte parkere langt unna selv om det var masse plass nærmere pga folk som hadde dratt hjem.

- Bedre burneplass uten dårlig sement som underlag, hvis mulig også større så vi får se noen piruetter.. he he..

- Scenen kunne vært lagt opp med fronten mot bilene, der hvor folket er..

- Ølteltet i midten på plassen, igjen der folket er..

- Flere biler på banen, vet om mange som kunne kjørt.. (Måtte man søke på forhånd eller hvordan ble det løst?)

Sier ikke at mine ideer er de beste, men det er ihvertfall min mening om ting.. (:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AnDtHo

- Men savner litt fra Ikea, folk sto mer samla og det var mer liv rundt omkring..

Når det gjelder hva som kunne vært gjort anderledes:

- Folk som kom sent måtte parkere langt unna selv om det var masse plass nærmere pga folk som hadde dratt hjem.

- Bedre burneplass uten dårlig sement som underlag, hvis mulig også større så vi får se noen piruetter.. he he..

- Scenen kunne vært lagt opp med fronten mot bilene, der hvor folket er..

- Ølteltet i midten på plassen, igjen der folket er..

- Flere biler på banen, vet om mange som kunne kjørt.. (Måtte man søke på forhånd eller hvordan ble det løst?)

Sier ikke at mine ideer er de beste, men det er ihvertfall min mening om ting.. (:

Bra forslag! Og enig med IKEA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår