Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet

Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

• Ja
      225
    • Nei
      46

Anbefalte innlegg

Originally posted by Azzido-325i

turen våres starte med en kolonne på ca 15 biler ifra vestfold... og på vei hjem igjen var vi 4-5 bimmere i følge, men møtte oxo etter hvert viper osv fra forumet så de hang seg på... takker for rå kjøring hjemmover =) stakkars mann med bil/båt og båthenger vi susa forbi i vestfold =) da gikk det unna...

jeg kan ikke annet enn å takke bilforum crewet som fiksa dette her =)

Hehe, må bare sende takken tilbake til deg og Dr_s, det ble frisk kjøring ja! Og den stakkaren med båten på slæp, kjørte forbi den for 3 gang ved sørlandsporten... Litt morsom med tanke på at vi hadde en stopp på 45 min i Larvik :D

Treffe, tja, hadde jeg kommet når kjøringen begynte, da hadde det sikkert vært bedre for min del... Men, er et lite stykke å kjøre :rolleyes:

Men kjøringa med Azzido og gjengen, gjorde at turen ikke var helt bortkasta :D :cool: (møte med Tor Erling sin lille Honda, var jo heller ikke dumt ;) )

tor.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg fikk meg masse sol og masse fryd for øyet. Som noen nevner så er det bare å lage eget treff vist en ikke er fornøyd så får en erfare litt hvordan det er å være arrangør.

Det som skuffa meg var at folk stakk med en gang kjøringa var slutt (kanskje disse ikke var "bil-entisuaster"?). Så lite til denne "streetmeet"-fylla utenom han der ene duden som det har blitt prata litt om.

Eneste som var minus for min del var at det gikk med 15 timer kjøring (er vist langt fra Stavanger til Gardermoen gitt :D ). Ellers er jeg meget godt fornøyd og vi tok vel 3/400 bilder samt pittelitt film. Det kommer nok etterhvert.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skrotnisse

dette er en opel manta A.. 67`camaro :roll:

Hehe.... Skjønner at du liker 240'er altså, men......

Det er nok en Camaro:

Annen vinkel:

IMG_1171.sized.jpg

Fra linken til Jallaracing

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Jeg sier bare at det er teit å betale for ingenting:p Ellers er ikke en 100-lapp nesten noen ting.

Menmen, får se hva som skjer neste gang:p

50 vakter, leie av banen og ca 20 biler som kjører under 11.5 på stripa er ikke nok ? det er vel nesten ingenting det ja . :rolleyes:

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Hehe.... Skjønner at du liker 240'er altså, men......

Det er nok en Camaro:

Annen vinkel:

IMG_1171.sized.jpg

Fra linken til Jallaracing

67` Camaro er det jeg også har fått med meg

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes arrangementet var bra,forholdene tatt i betraktning. Det var første forsøket på et arrangement av denne typen og det kom vel minst dobbelt så mange som jeg hadde regnet med, med bare noen ukers forberedelser og tydeligvis en del ting som kom til veldig sent så kunne man ikke forvente at alt gikk knirkefritt.

En speaker som kunne sy sammen arrangementet og erfarne folk nede i opplininga som kunne holdt tempoet i kjøringa oppe hadde gjort underverker.

Og til dere som klager på prisen: Grunnen til at noe sånt koster penger er bl.a. Resque og lege, leie av lyd,strøm,tidtakning, baneleie som bl.a. brukes til vedlikehold av banen, toaletter og veier.

Tidtageren kom med fly fra Stavanger torsdag kveld, og må få dekket hotellopphold på Gardermoen, et band spillte utover natta, men da hadde vel de fleste reist hjem.

Jeg har i allfall med meg alle fra Gardermoen Raceway på at dette var et fint arrangement, og for oss var det godt å bare være tilskuere etter mange måneders hard jobb med em-runden som var forrige helg.

Så jeg håper dette vil gjentas oppe på banen, gjerne med speaker, jeg er ganske sikker på at vi kan stille nødvendig utstyr og mannskaper til disposisjon, for dette var moro.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår