Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet

Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

• Ja
      225
    • Nei
      46

Anbefalte innlegg

Originally posted by kormi

Takker! Ja, var bittert det, men fikk bevist at maskineriet funka. Kommer sterkere tilbake.....! Må få gjort noe med hullet i syl. først ;)

Har hørt rykter om at et hull i "en" sylinder på en boble er ikke det værste en kan være ute for, med tanke på arbeid, men når jeg så tiden bilen din kjørte på så er det kanskje ikke så enkelt likevel? Noe sier meg at det ikke er mye standard deler der i gården:D

Når jeg så på filmen jeg tok, så var faktisk boblen en av høydepunktene, den skal du ha;)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by EspenB

da ene eieren prøvde å nevne det for deg var det ikke noe respons å få. Du var i ferd med å ta bilder og komentaren til at du hadde grisekjørt var: takk, flytt deg!

Det er dårlig!

Men alle kan gjøre feil, og stort sett alle gjør det, så jeg er veldig glad for at du selv kommenterte det og beklager det.

For min egen del gikk det greit, og ingen skjede skadd:)

Var akkurat like stressa og hjernedød da eieren kom bort til meg.

Eneste som fantes i hue mitt da var å få de bildene jeg skulle, før jeg MÅTTE videre.

Ikke ment som unnskyldning, men forklaring.

Er lei for dette :(

Beklager!

Mvh Arild Dyrkorn

PS: De som kjenner meg vet at jeg gjerne satser alt og litt til for å få det siste ekstra råe bildet ;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var et bra treff, har selfølgelig noen positive og negative erfaringer men det er det jo over alt.

Positive:

mye råe og fine biler der, kan nevne orangs BMW med det meste man kunne tanke seg av styling,hondan, skyline (2stykk)3000gt(2styk) osv er også bra at det var skikelig banemanskap der og skikelig behanling av bannen, så man fikk se hva jonus.kai,VS.suprane osv klarte og putte ned i bakken.

Bilig var det jo også hva faen er 100kr i grunnen skal man på konsert som varer i 1,5 time koster jo dette 300-1000kr nei, dette var bilig og bra synes jeg.

Negativt:

Skulle hatt speeker for da jeg satt på tribunen så jeg ikke tidstavla så fikk ikke greie på tidene,(GJEND SKINN FRA SOLA)

litt lite biler som kjørte(prata med asim og det manglett hvis 3 norske og 7 svenske som alle hadde noen dårlige unskyldninger hvist.)sikkert de med et par gode også.

skulle ha tatt børningen etter 402 merket der det er bra asfalt, så kanskje flere hadde brukt litt dekk, pluss at det kunne ha fått lov til og ta piruetter.

Men eller meget bra treff, kommer på neste treff også jeg,

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Har hørt rykter om at et hull i "en" sylinder på en boble er ikke det værste en kan være ute for, med tanke på arbeid, men når jeg så tiden bilen din kjørte på så er det kanskje ikke så enkelt likevel? Noe sier meg at det ikke er mye standard deler der i gården:D

Når jeg så på filmen jeg tok, så var faktisk boblen en av høydepunktene, den skal du ha;)

Kommer du til å legge ut filmen?

Er ikke så mye orginal deler igjen der nei ;) , men om det bare er syl. og ikke noe mer så er det ikke så krise. Boble motoren har jo fire løse syl. så det er enkelt å finne ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tingeling.net/gallery/highoctane

Mine bilder :)

100,- er da INGENTING for ett slikt treff. Det kunne jeg godt ha betalt bare for å se flyene som kom inn for landing ;)

Eneste er at det skulle vært en festlig speaker der som kunne lagd litt liv! Men dette har blitt nevnt :)

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kormi

Kommer du til å legge ut filmen?

Er ikke så mye orginal deler igjen der nei ;) , men om det bare er syl. og ikke noe mer så er det ikke så krise. Boble motoren har jo fire løse syl. så det er enkelt å finne ut av.

Bobla var helt klart høydepunktet for meg! og den ene søte bmw`en.. ;)

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Du så iaffal meg, det må du ha gjort, jeg stod 1,5m fra deg :D Det var mye lyd, det skal du ha.

Jeg hadde med meg en emigret Hammerfesting, og tror dere ikke at han klarte å bumpe borti en kjenning derfra, Hammerfestinger er som tomflasker, man finner dem overalt. Det skal også være sagt at også jeg er en tidligere Hammerfesting.

Ey, jeg er også fra hammerfest :)

Damn, liten by men faen så mange det er av dem rundtom..

Hadde folkene holdt seg i byen så ville det nok vært et 2-3 hundre tusen der :P

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oleoleole

Vær så snill, gjør noe med navnet. Streetmeet er for alt og alle, og man trenger kun en stor parkeringsplass. Kall heller sulamitten her for Dragmeet, eller Streetdrag eller hva faen, bare ikke ødelegg "Streetmeet" :p

Enig ;)

Btw: så etter bilen din der da, skulle vise den til noen kompiser, men den var ikke å finne :)

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Teknomage

Du som sto å burna med den litt etter burne-showet? En kar som prøvde litt ihvertfall ;) Fikk aldri kamera opp i tide dessverre.

det har jeg på film ;)

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Synes urovekkende mange av forum menneskene er utrolig stygge......

P.s Med noen veldige unntak.

HAHAHA

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

var nok ikke meg...jeg dreiv å tok powerslide ute på grusen på kvelden...en grønn ATV...

hehe.. var det du? Sånn rundt kl.23 på kvelden?? Så en som lekte seg vilt utpå plassen der.. Trodde det hadde klikka for fyren.. Bilen min stod der ensom og alene midt på plassen med deg slæddene rundt.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burneplassen var litt for liten, og den hadde trengt et nytt lag med asfalt ( dette kan jo ikke dere noe for ). Donuts er en selvfølge etter en burnout, derfor litt skuffende at det ikke var lov å ta smultringer. Ble fort litt kjedelig...

En annen ting - få opp noen stadionlys/lyktestolper/lyskastere! Etter 22.30 så man ingenting. Tror mange flere hadde blitt lenger hvis det hadde vært opplyst. Spesielt burneplassen kunne fått lyskaster eller to...

thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår