Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

  1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

    • Ja
      225
    • Nei
      46


Anbefalte innlegg

  • Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dette er noe å glede seg til folkens. Vi har fått med oss de grommeste av de grommeste bilene SAMTIDIG. Så dette kan bli ett skikkelig action stevne.

 

Vi kommer med nærmere info om tider osv iløpet av noen dager.

 

Dette kommer til å bli fett.

 

Asim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Grammarteacher

 

Tror kanskje at det er litt lettere å forstå hva du prøver å få frem hvis du faktisk leser litt korrektur på det du skriver.. Vet ikke om flere er enig med meg, men de første 6 linjene fikk jeg ikke mye fornuftig ut av i det hele tatt.. (:

Men det er kanskje bare meg...

Nå mener jeg å huske at han skrev for en stund siden at han hadde lese og skrivevansker, og det er vel en ganske så god unnskyldning spør du meg. ;)

For min egen del syns jeg det er mye verre å forstå alle de som skriver såkalt "SMS-språk" :rolleyes:

 

Men for å komme tilbake til topic:

Dette må man vel møte opp på, er jo fin avslutning på ferien det :D

Får bare krysse fingrene for sol og varmt vær

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det regner jeg da med.. Men noen her som kan fortelle meg hvor det skal foregå?

 

Blir det på den lange bettongstrekka etter "mållinja"? Eller blir det på den strekka man kommer til like etter grusveien?

Den er i såfall farlig å herje på, så ujevn å jævli at man fort tar felgs sine hvis man kommer sidelengs mot betong"kantene" der..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dem fjerna resten av jordvollen nå a?

Er ikke mer enn en uke siden jeg var innom der da var det fortsatt bare den gamle betongen der.. mulighet for å teste bilen sin på bilcross banen også eller ? :D :D

 

Veit at det blir umulig å ordne, må vel i såfall ha bur og 4pkt..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Grammarteacher

 

Tror kanskje at det er litt lettere å forstå hva du prøver å få frem hvis du faktisk leser litt korrektur på det du skriver.. Vet ikke om flere er enig med meg, men de første 6 linjene fikk jeg ikke mye fornuftig ut av i det hele tatt.. (:

Men det er kanskje bare meg...

bra nå har ordbindhet og veldig flink til å skrive for fort på tastaturet og ikke lese over...

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår