Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

  1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

    • Ja
      225
    • Nei
      46


Anbefalte innlegg

Ja.. jeg kommer:)

 

Dette blir bra!!

 

Payer gjerne 100 spenn. Sitter nok igjen med ett stort glis og en stor lyst på ny bil;) hehe

 

EDIT:

 

Må vi kjøre gjennom grusveien? eller den fine veien, der alle "drag" bilene kjører på en dag på stripen? Har hatt ett dårlig forhold til de veiene..?

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by AXi0N

Ja.. jeg kommer:)

 

Dette blir bra!!

 

Payer gjerne 100 spenn. Sitter nok igjen med ett stort glis og en stor lyst på ny bil;) hehe

 

EDIT:

 

Må vi kjøre gjennom grusveien? eller den fine veien, der alle "drag" bilene kjører på en dag på stripen? Har hatt ett dårlig forhold til de veiene..?

 

Du får kjøre på den nye veien inn og ut.

den gamle er mest sannsynelig avsperret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bare grusveien inn dit jeg....

 

hva med ett kart over den nye veien da, ta kart ifra e6 og inn, så finner flere folk fram tror jeg... hehe..

 

Jeg kommer en tur å titter, uansett om bilen er møkkete eller shinet, når folk ser på bilen min, så legger ikke så mange merke til all møkka heldigvis.. hehe..

 

bilen skal kjøres, ikke dulles så mye med da.. da blir den jo bare ett bortskjemt smykke bare.. hehe...

 

Stå på... :D

 

Edit: Jeg foreslo dette for NSK, her er tråden på forumet dems..

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dårlig av dere å ikke la mange av de raskeste bilene få lov til å stille.. bilen min er ribbet for reklame pga av at den skal leveres en uke etter.. ennå så er dere redde for at "Import Tuning" på en eller annen måte skal stjele showet??? den bilen blir kaldt Quicksilver og er ikke eid av det firma en gang grrr.. jeg har bare lyst til å sette en god tid på bilen før jeg leverer den ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Jeg synes det er dårlig av dere å ikke la mange av de raskeste bilene få lov til å stille.. bilen min er ribbet for reklame pga av at den skal leveres en uke etter.. ennå så er dere redde for at "Import Tuning" på en eller annen måte skal stjele showet??? den bilen blir kaldt Quicksilver og er ikke eid av det firma en gang grrr.. jeg har bare lyst til å sette en god tid på bilen før jeg leverer den ;)

 

Får du ikke lov til å være med?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Jeg synes det er dårlig av dere å ikke la mange av de raskeste bilene få lov til å stille.. bilen min er ribbet for reklame pga av at den skal leveres en uke etter.. ennå så er dere redde for at "Import Tuning" på en eller annen måte skal stjele showet??? den bilen blir kaldt Quicksilver og er ikke eid av det firma en gang grrr.. jeg har bare lyst til å sette en god tid på bilen før jeg leverer den ;)

 

får du ikke kjøre? :(

 

personlig kunne jeg godt tenkt meg å sett den bilen live og in action ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

Du får kjøre på den nye veien inn og ut.

den gamle er mest sannsynelig avsperret.

 

er ikke bygd noen ny vei enda.. Var snakk om at nmk eidsvoll skulle bygge den i forbindelse med den nye motorparken, men den veien skal ikke stå klar før til neste år.

 

For øyblikket finnes det bare 3 grusveier inn dit, 2 av dem har bom, den tredje er uaktuell for normale biler.. til og med 242`n subba godt neddi.

 

Kart fra e6 og inn ligger i tråden for en dag på strippan som var i juni.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

High Octane bestemmer hvem som kjører på stripa den dagen siden det er de som har skaffet alle bilene med tanke på filminga deres. Streetmeet har alldri hatt noe arrangert stripekjøring med i programmet før. Så vi tok til takke med det vi kunne få.

 

Det er desverre ikke mulig å kjøre medbragt bil på stripen heller.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg nettopp god nyheten.. jeg får kjøre Drag på streetmeet :D det blir siste gang den bilen blir å se i aksjon i norge ;)

 

Tusen takk til Marius for muligheten til å få kjøre en siste gang med bilen :D

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Da fikk jeg nettopp god nyheten.. jeg får kjøre Drag på streetmeet :D det blir siste gang den bilen blir å se i aksjon i norge ;)

 

Tusen takk til Marius for muligheten til å få kjøre en siste gang med bilen :D

 

cool!! gleder meg til å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Da fikk jeg nettopp god nyheten.. jeg får kjøre Drag på streetmeet :D det blir siste gang den bilen blir å se i aksjon i norge ;)

 

Tusen takk til Marius for muligheten til å få kjøre en siste gang med bilen :D

 

Takk High Octane med komanjonger ;) Nå ut i garagen å skru nå ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Da fikk jeg nettopp god nyheten.. jeg får kjøre Drag på streetmeet :D det blir siste gang den bilen blir å se i aksjon i norge ;)

 

Tusen takk til Marius for muligheten til å få kjøre en siste gang med bilen :D

 

hva er planene for bilen nå? selges til utlandet?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår