Schlasken Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 hva skal til for og få tillatelse til og kjøre på en innsjø om vinteren? holder det med tillatelse fra grunneier? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 redningsvest? Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 må jo værra så og så tykk is da ... er ikke helt sikker jeg, men jakpot sitt forslag er sikkert brukanes det og ;) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by Schlasken hva skal til for og få tillatelse til og kjøre på en innsjø om vinteren? holder det med tillatelse fra grunneier? Det holder med tillatelse fra grunneier har jeg hørt... Mange innsjøer har jo flere grunneiere da men... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by KeLoN må jo værra så og så tykk is da ... er ikke helt sikker jeg, men jakpot sitt forslag er sikkert brukanes det og ;) I Sigdal er kravet 40cm stålis.. Det er ganske mye.. I tillegg må vel muligens området reguleres for formålet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 vel, trur da ikke det er helt lov... altså litt kjipt å frånte me en skøyteløper eller en som sitter me is-fiske! sigurd: ta å prøv å hør me de som har me Haldevannet å gjøre... det på vei mot Helgeroa!!!! Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 tenkte mer på goksjø jeg.. kjenner en deleier der.. det er bare en liten del av goksjø som blir brukt til skøyter osv da.. og uansett går det og sperre av området... men men.. får se hva som skjer.. men det hadde vært dritfett... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg