@lpher Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Ottesen Hei. Hvor kan jeg få tak i en fm-modulator ? Helst så billig som mulig... Mvh Ottesen Foresten..hvilken spiller har du? Det KAN hende at det finnes bedre løsninger til deg vettu :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Er man helt rå.. så har mann en prosjektor i bilen.. finner en vegg, stiller en 3-4 biler forran.. og sender ut lyd til alle sammen med senderen.. :P hehe Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by @lpher Foresten..hvilken spiller har du? Det KAN hende at det finnes bedre løsninger til deg vettu :) @lpher Jeg har Vdo *etellerannenslag*.....:D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Enkelte av vdo spillerene er det mulig å få rca inngang på via en extra kabel som kobles inn på baksiden. Har slik kabel på lager, men det spørs jo litt hvilket nr spilleren har.. Har også fm- modulatorer inne, både trådløse og vanlige. Siter Jeg har gått fra vettet.............er tilbake om 5 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Quattro Enkelte av vdo spillerene er det mulig å få rca inngang på via en extra kabel som kobles inn på baksiden. Har slik kabel på lager, men det spørs jo litt hvilket nr spilleren har.. Har også fm- modulatorer inne, både trådløse og vanlige. Vdo Cd 751 x Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Ottesen Vdo Cd 751 x Nope...sorry..den går det ikke ann å 'lure til' linjeinngang på dessverre...typix.. Blir i tilfellet den FM-modulatoren jeg linka til tidligere i tråden da... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by @lpher Nope...sorry..den går det ikke ann å 'lure til' linjeinngang på dessverre...typix.. Blir i tilfellet den FM-modulatoren jeg linka til tidligere i tråden da... @lpher Okay....men takk uansett for at du prøvde...:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Ottesen Hei. Hvor kan jeg få tak i en fm-modulator ? Helst så billig som mulig... Mvh Ottesen Vi har det du leter etter. Pris Kr 310,- Mvh Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Soundpressure Vi har det du leter etter. Pris Kr 310,- Mvh Roy Har du noen link eller lign jeg kan får kjøpt det fra da ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Ottesen Har du noen link eller lign jeg kan får kjøpt det fra da ? Mvh Ottesen Kontakt oss på soundpressure.no Mvh Roy Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg