Phantom Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Jopp det gjorde den nok. Heh, hvor har du denne infoen fra ? Og mest av alt, hvorfor i huleste har de hatt motoren i gang ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 tror jeg og såg den, rally front? sto bak fjetland der ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by olemarius tror jeg og såg den, rally front? sto bak fjetland der ? Jo, rally-front... Skal ha stått på fjetland ja, falken som kjørte den dit så eksakt lokasjon aner jeg ikke Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 ja var nok den :) synd det som skjedde, men sånn så skjer det. lykke til :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Hehe, så bare den sto der når jeg kom på jobb i morges... Ingen som visste hvorfor den sto så "teit" parkert. Men det var 07.30, og jeg glemte å spørre senere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Hehe, hvordan falken har parkert bilen skal jeg ikke si noe om, ikke vet jeg. Men men, står vel innendørs nå ifølge karen som ringte meg på tlf. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Er dette en original G60, eller er det hjemme-mekk med diverse deler fra diverse biler med forskjellige specs osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Goliath Er dette en original G60, eller er det hjemme-mekk med diverse deler fra diverse biler med forskjellige specs osv? Defineres vel som hjemmemekk ja.. Rallye motor og gearkasse og VR6 understell (ser det forresten fort siden det ikke er 4 bolts). Så er det "Rotrex turbokompressor". Chip, større dyser, dump og litt av hvert.. Men går unna, det gjør det.. Bare synd gear og clutch tar kveld etter 5 dager.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Høres ut som den er dyr å vedlikeholde.. :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Ganske løye at når du plutseligt overtar bilen så går det 5 dager så må en liksom overhale kasse og bytte clutch.. Uten og påstå noe så kan det virke som forrige eiger hadde mistanke om dette..... stå på.... hadde personligt aldri gitt meg ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Hvis du har rallye girkasse må du også ha 4wd. og der er det kabel overføring til girkasse, ikke stag. (mulig jeg har lest litt fort her, men er seint. hehe. ) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Har ikke alle g60 vaier overføring da ? det har ivertfall kammeraten min sin. Så om det er stag her er det noe muffens ? Har de ikke giddet å skiftet gearkasse å bare latt en 90 hk kasse stå på den kanskje ? :rolleyes: Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Overføringene passer vel om hverandre. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Gou Ganske løye at når du plutseligt overtar bilen så går det 5 dager så må en liksom overhale kasse og bytte clutch.. Uten og påstå noe så kan det virke som forrige eiger hadde mistanke om dette..... stå på.... hadde personligt aldri gitt meg ;) Nå har da forrige eier tatt sin avgjørelse, mener at siden han ikke hadde noen kjennskap til at bilen hadde alvorlig gear eller clutchprob så er ikke han pliktig til å betale noe. Så da sitter jeg her og ringer rundt til de forskjellige instansene i norsk rettssystem. Blir vel forbrukerrådet først nå og advokat. Er ikke intressert i å betale dette. -- Om det er stag eller vaier på hvilken som helst kasse er av liten interesse akkurat nå... Penger koster det allikevel Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Sonick Har ikke alle g60 vaier overføring da ? det har ivertfall kammeraten min sin. Så om det er stag her er det noe muffens ? Har de ikke giddet å skiftet gearkasse å bare latt en 90 hk kasse stå på den kanskje ? :rolleyes: Bilen var da originalt en Gti, så nepper 90hk kasse i verste fall, men står nok ei g60 kasse der Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg