Gå til innhold

Nå er jeg sint nå...

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Phantom dette er bare lusent.

Du er selv klar over at bilen du har kjøpt er en BRA bil.

Bare synes at sånne (som deg ) klarer og ""Rase"" en sånn bil.

Nekter og tro det, ALT på bilen skal tåle det motoren klarer.

Og du har selv krysset under på at det ikke var noe probblem med gir overføringa på bil(NAF kontrakt)... Så dette er kun tåpelig av deg og lage en tråd av. greit nok det er folk som kan være uheldig. Men du har ikke vært uheldig, sier kun skjerp deg jeg.

Hadde det vært litt fornuft i deg så hadde du aldri lagt ut denne tråden og heller tatt opp dette med selger.......

PS: Synes du bare kan legge ned denne tråd`en før du driter deg ut.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der...

men han fikk opplysninger om at han måtte fixe gir-overføringa.

Som du sikkert også har skjønnt så er det en Golf med 200hk+++.

Jeg jeg nekter og tro at han har kjørt pent med det.

Han har sikkert vært ute på et lite eventyr med den da veit du .

Forresten Phantom så kan det kansje ha vært en liten bomm-giring også. har både sitte på og har prøvd bilen og jeg kan ikke huske at det var noe som helst feil med bil da....

Og Orph hvis du hadde fått beskjed fra fra selger at du måtte fikse noen små ting på den hadde du "jalla" fikset det og dra ut for og gi gass da ??? NEI.....

Clutsjen var kansje litt lei men det var han jo klar over..

Jeg kan innrømme hadde jeg kjøpt en sånn bil da hadde jeg prøvd den skikkelig ut den første uka(helvetes-uka)...

Tror det er det som har skjedd her....

Hvis det i det hele tatt har vært noe havari da????

Fordi det er en ganske grei måte da og slippe og betale for slitte deler som måtte byttes(legge all skyld på selger...

Eller hva Phantom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og se at det er en fornuftg fyr på denne tråden...

Han fikk KLAR beskjed at det måtte fikses av selger....

Og helt riktig han burde være sikker på sin sak hvis han skal gå igjennom systemet med dette.....

Og hvis han driter seg ut da så er han FERDIG både på forumet og rettslig.....

Så Phantom hvis du hadde planlagt og gjøre noe ""SNUSK"" her så BURDE du gi deg mens du fortsatt kan.....

Men Phantom HVIS dette er noe tull du trodde du skulle klare og lure deg igjennom med.

Da synes jeg virkelig synd på deg.

fordi selger har vært så sinnsykt "ALLRIGTH" mot DEG!!!!

Helt Ærlig hadde det var meg som hadde vært selger og jeg hadde fått vite at dette var bare tull fra din side.

Da hadde jeg dratt ned Stavanger og banket deg skikkelig opp.

Men hvis dette virkelig er som du skal ha det til og være så er dette virkelig leit at sånt skulle skje........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trio, e du fette gåen i haue ditt ? Du sir dette e en sak mellom mæ å selger men no legg du dæ jo så inne måsn dæ opp i saken sjøl. Selger har jo tilogmed selv skrevet i denne tråden at saken er avsluttet!

Hvis du absolutt skal vite alt om denne saken så kan du vel kanskje prate med selger så får du vel kanskje og vite at han får papirer fra VOLKSWAGEN her i Stavanger om at clutchen er gåen FØR jeg får erstattet noe. Herreminhatt, du har ingenting med denne saken å gjøre. Gearreperasjonen OG byttet av clutch tar jeg på min økonomiske kappe. Har opptrått saklig OG ordentlig i denne saken og fortsetter med det. Selger har og opptrått saklig og bra i denne saken. Vi har en bra dialog, har heller ikke anklaget selger for å holde tilbake opplysninger. Når VI krysset av for ingen problemer med CLUTCH er det fordi det ikke er opplyst om noen problemer med dette.

Angående det at jeg har en tråd om dette så har selger selv gitt meg beskjed om at det ikke gjør han noe at denne tråden pågår siden den kan hjelpe andre i samme situasjon

Du mener jeg er ferdig på forumet her om jeg driter meg ut ? Jeg har da vært her i noen flere år enn deg og etter det jeg kan bedømme ikke kommet med noen usaklige ting her. Du har 4 poster her.....

Komme til stavanger å banke meg ? Hva i huleste er det snakk om her ?

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg hadde snakket om å ta saken videre hvis ikke forbrukerrådet hadde sagt at jeg har mitt på det rene ?!

Og, med mindre jeg legger frem dokument fra autorisert forhandler om at clutchen er gåen så er jo selger fri for ansvar og ingen skade skjedd.. Var verksted som gikk over bilen og gav meg beskjed om hva som var feil.

Angående 200hk+ så er det tall som må være hentet fra fantasien, bilen går godt, det gjør den men det er så.

SNUSK ?! Er da vel ikke ute etter å straffe selger for noe som er min feil... Dette er ikke min feil, ei heller sier jeg noe galt om selger og prøver ikke å pålegge han ekstra utgifter.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trio

Godt og se at det er en fornuftg fyr på denne tråden...

Han fikk KLAR beskjed at det måtte fikses av selger....

Og helt riktig han burde være sikker på sin sak hvis han skal gå igjennom systemet med dette.....

Og hvis han driter seg ut da så er han FERDIG både på forumet og rettslig.....

Så Phantom hvis du hadde planlagt og gjøre noe ""SNUSK"" her så BURDE du gi deg mens du fortsatt kan.....

Men Phantom HVIS dette er noe tull du trodde du skulle klare og lure deg igjennom med.

Da synes jeg virkelig synd på deg.

fordi selger har vært så sinnsykt "ALLRIGTH" mot DEG!!!!

Helt Ærlig hadde det var meg som hadde vært selger og jeg hadde fått vite at dette var bare tull fra din side.

Da hadde jeg dratt ned Stavanger og banket deg skikkelig opp.

Men hvis dette virkelig er som du skal ha det til og være så er dette virkelig leit at sånt skulle skje........

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange HK er det i en orginal g60???

er ikke det 160hk ? og så ser du over hva som har blitt gjort med den du har nå...

Jeg har sittet på med orginal g60 og jeg vil ikke si at en orgnal g60 klarer og sleppe med fram hjulene i 3gir kun ved hjelp av og gi gass).

Det klarer rotrex golf'en.

Så jeg veit ikke jeg, juster litt turbo trykk du. og se hva som skjer da!!!

Som sagt jeg hadde ikke solgt bilen min til en fyr jeg jeg ikke var sikker på hadde peilig på bil med fult trykk....

Rotrex'en er det umulig og ødelegge.

Men så er det jo noen idioter som skal gjøre alt for og prøve og ødelegge ting også da.

Men det er bare og justere.

Men kom ikke og si at motoren var på vei til og ryke (hvis du skal tukle med trykket)....

Den lader 0.5bar det en halv kilo.....

Prøv med 0.7-1.0bar og så setter du den på benk da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [Trio]

er ikke det 160hk ? og så ser du over hva som har blitt gjort med den du har nå...

Jeg har sittet på med orginal g60 og jeg vil ikke si at en orgnal g60 klarer og sleppe med fram hjulene i 3gir kun ved hjelp av og gi gass).

Som sagt jeg hadde ikke solgt bilen min til en fyr jeg jeg ikke var sikker på hadde peilig på bil med fult trykk....

Men så er det jo noen idioter som skal gjøre alt for og prøve og ødelegge ting også da.

Men kom ikke og si at motoren var på vei til og ryke (hvis du skal tukle med trykket)....

Ikke for å være frekk, men hva har egentlig dette med salget å gjøre, og de reperasjonene som kjøper/selger er blitt enige om?

Bra det ordnet seg for deg Phantom, er neppe enkelt å være verken kjøper eller selger i en slik situasjon!

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [Trio]

Okei, har jeg nå påstått at det er noe galt med motoren ? Motoren er fin den. Rotrexen har begrenset levetid som all annen overladdingseq. Klart, den holder lenger enn g-laderen men ikke uendelig. Rotrexen i min Golf er i god stand, har aldri sagt noe annet...

At den lader 0,5 bar er lite det... Den lader da litt mer i bilen min etter det måleutstyret sier, har ikke rørt laderen.

En original G60 har 160hk, det er korrekt, det som er gjort med denne bilen foruten er; Kn-filter,chip og byttet til Rotrex. Det utgjør nok ikke nok til å snakke om å runde 200hk (har og supersprint-anlegg uten at det spiller noen rolle). Dette er som mye annet ikke relevant, ikke har jeg spurt og ikke har selger opplyst om antall hk og jeg er fornøyd med motoren enn så lenge, skal jo selvfølgelig trimme videre på sikt. Antall hk i bilen er ikke over 200, er fantasi det, og er en helt grei sak da ikke dette er påstått heller. Jeg har fått info om hva som er gjort med motoren og den går som forventet med de modifikasjoner.

Håper ikke du kaller meg en idiot nå ettersom du trekker frem "idioter som skal gjøre alt for å prøve å ødelegge ting"

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Ikke for å være frekk, men hva har egentlig dette med salget å gjøre, og de reperasjonene som kjøper/selger er blitt enige om?

Bra det ordnet seg for deg Phantom, er neppe enkelt å være verken kjøper eller selger i en slik situasjon!

Hva dette hadde med noe å gjøre kan man jo spørre seg ja.

Er ikke lett for hverken meg eller selger når folk kommer og blander seg så til de grader inn i saken på usaklig vis. Har tråden for at jeg skal få tips og for at andre i lignende saker skal kunne se fremgangsmåten og få oppdateringer underveis og kanskje få noe utav denne tråden dersom de trenger erfaringer/hjelp.

Er selvfølgelig rom for diskusjoner så lenge det er saklig. Må og få takke alle som sier ting som: -Stå på, -Trist og -Håper dette ordner seg.

Både jeg og selger har opptrått saklig og fint i denne saken, det har forsåvidt alle andre som har skrevet svar til tråden med et par unntak der noen har begynnt å blande inn ting som ikke er av relevanse til saken.

Btw, hvorfor to "Trio" ?

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen andre enn Trio som drite seg ut her , så slapp av Phantom........

Clutch og kasse på 5 dager vil neppe bli definert som "jalla småfiks".....

å uansett ka Trio meine så har du en ganske sikker sak.... Ska vedde ganske mye på at du kommer bra utav den , men når tideligere eier skriver at saken er avsluttet så får vi bare håpe at det ikke blir skrevet mer her...

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider