Sea_West Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Tenkte jeg bare skulle legge ut denne modden her. Litt tilbake meldinger er alltid bra. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Sinnsykt kul, det enste er at luftinntaket til bremsene går oppå lista på siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 kul lakk....men du burde finne noen andre felger, disse så litt "blurry" ut.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Ja oops. takker så mye. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 litt mye rød luft?? hva er den svarte streken over fordekket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 *off topic* sorry:p Men hvorfor kaller autofil denne bilen for seat leone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 for noen har kanskje skrevet feil, men bilen er jo spansk og den uttales ikke "le-ån" men "le-åne".. Iallefall etter det jeg har erfart. Kul mod btw Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 fet mod. men jeg ville fjernet listene på døra og luftintaket på siden.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg