Gå til innhold

moongose

elten

Anbefalte innlegg

joa. men det er så mye forsjellige priser på modell ti lmodell butikk til butikk...

men det er D Y R T!!!

Bygg heller et selv fra simons!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sammenligne Mongoose med Simons blir vell omtrent som å sammenligne Lada med Porsche :)

Mongoose er kjent for å være noe av det aller beste en kan montere på Cosworth, hadde selv dette på Cosworthen min og har ingen problem med å anbefale det. Sinnsykt hærlig lyd som du bare kan glemme med f.eks. Simons. Effekmessig vil du nok ikke merke sinnsyk forskjell fra org eksos siden du kun har 290 chip, men litt forskjell er der nok.

Eneste ulempe med Mongoose (og sikkert også andre 3" anlegg) er at Cosworthen blir svært lav under akkurat i bøyen ned/bak.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min hadde Eibach 40 mm senk og akkurat eksosen var plagsom... selv om bilen ikke såg så veldig lav ut så tok eksosen nedi mange steder, var bl.a. håpløst på ferjer. Har hatt mye lavere biler både før og etter, men ingen som var så håpløse å komme frem med som Cosworthen.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elten

Vil det ha nåke å sei om e bruke simons eller moongose?

Eller blir da bra så lenge eg får 3" ?

har 290 chip.Vil eg få nåke effekt økning ved å auke fra orginalt til 3"

Eg har kjøpt mongoose 3" til min sierra cosworth 4x4 93 kjempe anlegg må passe litt på i humper og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...