elten Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Noen som vet pris på 3" moongose til 2wd 88 mod cosworth? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 ser dette ut som delekatalogen?... RING FORHANDLER!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elten Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Har ringt forhandler, men da tar so lang tid.Så berre lurte på om da va nåken her som visste da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 joa. men det er så mye forsjellige priser på modell ti lmodell butikk til butikk... men det er D Y R T!!! Bygg heller et selv fra simons! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Her koster det 6500 Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elten Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Vil det ha nåke å sei om e bruke simons eller moongose? Eller blir da bra så lenge eg får 3" ? har 290 chip.Vil eg få nåke effekt økning ved å auke fra orginalt til 3" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Å sammenligne Mongoose med Simons blir vell omtrent som å sammenligne Lada med Porsche :) Mongoose er kjent for å være noe av det aller beste en kan montere på Cosworth, hadde selv dette på Cosworthen min og har ingen problem med å anbefale det. Sinnsykt hærlig lyd som du bare kan glemme med f.eks. Simons. Effekmessig vil du nok ikke merke sinnsyk forskjell fra org eksos siden du kun har 290 chip, men litt forskjell er der nok. Eneste ulempe med Mongoose (og sikkert også andre 3" anlegg) er at Cosworthen blir svært lav under akkurat i bøyen ned/bak. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elten Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 ok.Bilen er senket.Så da kan bli litt lågt akkurat der ja.men takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Bilen min hadde Eibach 40 mm senk og akkurat eksosen var plagsom... selv om bilen ikke såg så veldig lav ut så tok eksosen nedi mange steder, var bl.a. håpløst på ferjer. Har hatt mye lavere biler både før og etter, men ingen som var så håpløse å komme frem med som Cosworthen. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
z1000 Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by elten Vil det ha nåke å sei om e bruke simons eller moongose? Eller blir da bra så lenge eg får 3" ? har 290 chip.Vil eg få nåke effekt økning ved å auke fra orginalt til 3" Eg har kjøpt mongoose 3" til min sierra cosworth 4x4 93 kjempe anlegg må passe litt på i humper og lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Kjøp Blueflame fra http://www.facemotorsport.no Forbedret Mongoose. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozby Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by z1000 Eg har kjøpt mongoose 3" til min sierra cosworth 4x4 93 kjempe anlegg må passe litt på i humper og lignende. Skraper det my nedi? Siter 87/89 Sierra Cosw sedan (Solgt) nå Toyota HiAce i påvente av noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elten Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 eg har ikkje kjøpt meg moongoose enda, men vurderer det. Akkurat nå så tar original eksosen litt nedi heilt bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Ikke kjøp Simons. Makan til drit skal du lete lenge etter... Rust og drit. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Hva med Scorpion? Har vel aldri hørt noe stygt om dem etter hva jeg husker. Men uansett så blir det trangere hvis du øker diameter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg