Gå til innhold

Komplett anlegg selges.RF, Infinity, JVC

Ranger emnet

kvande

Anbefalte innlegg

Har en del bilstereo til salgs. Alt er meget pent brukt, og det meste av utstyret er det nesten umulig å se at har vært i bruk.

Rockford Fosgate:

2 forsterkere:

Punch 100a2 (nypris 2200,-)

Punch 360a2(nypris 5500,-)

Frontsett:

6,5 Fanatic. Litt usikker på modellbetegnelse, bassen heter i hvertfall 1406 og diskanten 1401. Nyprisen har jeg heller ikke i hodet sånn uten videre, men en plass rundt 2000?

Sub:

Punch XLC 12", RFP2412. Nypris 2000.

Infinity

Bakhøyttaler 6x9"

Reference 6913i, 3-veis, 100W, 91dB. Nypris 2300,-

Spiller:

JVC KD-GS929R. Dobbel belysning, 4x40W, meste av funksjoner, men spiller ikke MP3 (tar brente CD`er) . Flippfront. Fjernkontroll. 2 linjeutganger Nyprisen lå vel rundt 4000.

Nytt: ca 18 000, selges ca 7500.

Kom med bud på enkeltkomponenter hvis det bare noe du er interessert i!

Send PM om det er noe du lurer på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontsettet heter Rockford Fosgate FNX1614 ser jeg. Sjekk link under for bilde og annen info. Jeg mangler dessverre griller til mellomtone/bassene og det følger ikke med annet diskanthus en det som er flatt. Altså det med vinkel og nedsenket montering følger ikke med.

http://www.fortunecity.com/skyscraper/black/438/rf/fnx1614.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen kjøper komlett anlegg så får kjøper med en proffbygd basskasse til 12"`eren. Fabrikkbygd kasse kjøpt på Bilradiospesialisten i Trondheim. Da kassen er ganske stor bør den nok hentes i Trondheim. Vet ikke helt om posten liker så store pakker...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

For de som er interessert i enkelt deler hadde jeg tenkt meg følgende:

Rockford Fosgate:

2 forsterkere:

Punch 100a2 (nypris 2200,-) SELGES 850

Punch 360a2(nypris 5500,-) SELGES 1900

Frontsett:

6,5 Fanatic. SELGES 1000

Sub:

Punch XLC 12", RFP2412. Nypris 2000. SELGES 800

Kasse SELGES 500

Infinity

Bakhøyttaler 6x9"

Reference 6913i, 3-veis, 100W, 91dB. Nypris 2300,- SELGES 1000

Spiller:

JVC KD-GS929R. Dobbel belysning, 4x40W, meste av funksjoner, men spiller ikke MP3 (tar brente CD`er) . Flippfront. Fjernkontroll. 2 linjeutganger Nyprisen lå vel rundt 4000. SELGES 1000!

Nytt: ca 18 000, hvis samlet: SELGES 6500.

Dette er veldig mye bra anlegg for en billig penge. Anlegget er i meget bra stand. Her har du spiller, frontsett, bakhøyttalere, 2 forsterkere og sub med kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider