Gå til innhold

Hvem har kjøpt seg Skyline?


funkes

Anbefalte innlegg

NB! må desverre skrive innlegget på dialekt ;)

 

hehehe, det e væl nå rikinga frå Hæmnå slik som sist da :)

 

= Det er vel noen rikinger fra Hemne (ett sted ca litt fra Kyrksætherøra ;) ) slik som sist da.

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funkes - sett Skyline GT-R R34'en til Stargate gutta enda da? den blå... R34 er såå über-fet-sinnsyk.. VIL HA VIL HA VIL HA :D :D :D

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
Originally posted by Håkon A

 

hvorfor er det ingen som har bilder av den ?

hva bruker dem bilen til? kaffebord?

 

damn girl.. eharm. boy :P hehe.. snakk om og rippe opp i en gammel tråd.. er jo nesten 1 år siden jeg skrev den posten! haha..

 

det var ikke en R34. det var en R33. De har den ikke lengre. og de gutta bryr seg vel ikke mest om breisladdkonkurranser og streetmeets tror jeg :) men de cruiser nå rundt med en SL50K og en Diablo VT og div. stæsj nå om dagen..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rød stod siden av oss på parkeringsplassen på gatebil i juli. Han hadde tatt den inn fra Finland på fredagen, og kom på gatebil på lørdagskvelden.. Det er nismo som har bygd om bilen til venstreratt.. 639 ell no husker jeg det stod i annonsen til den på mobile.de. sinnsykt rå bil..men...sjekk det her da:

 

venstrerattet skyline

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår