Darkstar Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Sentrallåsen på GT-R'en min har begynt å streike litt. Låsen på passasjersiden fungerer når eg låser opp, men ikke når eg låser igjen. Har hatt ute låsemekanismen inni døren, og dersom en kjører den rett på batteriet så låser den både opp og igjen. Men monterer eg den i bilen igjen, så følger den bare med når eg låser opp med sentrallåsen og ikke når eg låser igjen. Noen som har forslag til hva som kan være galt? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Hei. Juster staget/microbryter på førersiden. Det er sikkert denne som ikke gir signal til passajerdøren. Eller at den er full av vann/irret. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Hvordan justeres dette staget da? Kan ikke være brudd på en ledning da? Releet skal ihvertfall fungere i følge min far, han har målt det. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Hei. Høres ut som om pappa skal ta voltmeteret sitt å se om det kommer signal til driveren i døra på passasjerdøra. Signal=deffekt driver Ikke signal = Sjekk ledn. nettet bakover fra døra, og se hvor signalet er. Kommer du helt til microbryteren i førerdøra før det er iorden, så vil jeg ha den hvite tøykaninen på først hylle :D Happy hunting. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Høres ut som om pappa skal ta voltmeteret sitt å se om det kommer signal til driveren i døra på passasjerdøra. Signal=deffekt driver Ikke signal = Sjekk ledn. nettet bakover fra døra, og se hvor signalet er. Kommer du helt til microbryteren i førerdøra før det er iorden, så vil jeg ha den hvite tøykaninen på først hylle :D Happy hunting. Ok! Får begynne å lete... Men den fungerer av og til helt normalt.... Merkelige greier! Og hva som gjør at den fungerer rett på 12 V og men ikke i mer en gang innimellom når den er montert i døren??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Darkstar Ok! Får begynne å lete... Men den fungerer av og til helt normalt.... Merkelige greier! Og hva som gjør at den fungerer rett på 12 V og men ikke i mer en gang innimellom når den er montert i døren??? Hei. Dårlig kontakt, ledningsbrudd, ujustert microbryter, etc Mange feilkilder. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg