C0bra Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Holder på å trekke kabler til anlegg i min 91mod 520i. Er nesten ferdig men klarer ikke å få strømledningen fra kupeen ut i motor rummet. Ledningen er ca 1cm tjukk. Har funnet en plass bak hanskerummet som det er en gummi "pakning" med to andre ledninger i, tenkte å ta den gjennom denne. Problemet mitt er at jeg ikke kommer til, hanskerummet og et deksel bak der sitter i veien og i motor rummet er det en svart boks med mange slanger(ser ut som det er til luftanlegget) som står i veien. Hvordan skal jeg klare å trekke der uten å demontere hele dasjbordet og den forbanna boksen i motoren? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 skal du ha strøm til bagasjen så ligger det en kabel under baksetet på høyre side.. jeg drar strøm til forsterker derfra for front / baksett. Husker ikke helt hvor kraftig den er, men burde holde til det meste. :) Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Takler det at jeg trekker 2900watt fra den tror du? Skal se litt nærmere på det, takk for tipset! Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Radiaki skal du ha strøm til bagasjen så ligger det en kabel under baksetet på høyre side.. jeg drar strøm til forsterker derfra for front / baksett. Husker ikke helt hvor kraftig den er, men burde holde til det meste. :) Tviler STERKT på att det er noe å anbefale men Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Du har ikke batteri i bagasjerommet skjønner jeg? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 kjøp ett halvt år nyere bil så slipper du fram til motorrommet. På Silviaen la jeg plusskabærn igjennom skjermen, med det orginale opplegget. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Fikk det til nå. Var litt mindre jobb en det jeg trodde å demontere hanskerommet, så det og et deksel bak der forsvant. Da gikk det. Da var dagens store bragd gjort, pause resten av kvelden tror jeg:D Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg