Gå til innhold

Trekking av strømleding i 91mod 520

Ranger emnet

C0bra

Anbefalte innlegg

Holder på å trekke kabler til anlegg i min 91mod 520i. Er nesten ferdig men klarer ikke å få strømledningen fra kupeen ut i motor rummet. Ledningen er ca 1cm tjukk. Har funnet en plass bak hanskerummet som det er en gummi "pakning" med to andre ledninger i, tenkte å ta den gjennom denne. Problemet mitt er at jeg ikke kommer til, hanskerummet og et deksel bak der sitter i veien og i motor rummet er det en svart boks med mange slanger(ser ut som det er til luftanlegget) som står i veien.

Hvordan skal jeg klare å trekke der uten å demontere hele dasjbordet og den forbanna boksen i motoren?

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha strøm til bagasjen så ligger det en kabel under baksetet på høyre side.. jeg drar strøm til forsterker derfra for front / baksett.

Husker ikke helt hvor kraftig den er, men burde holde til det meste. :)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Radiaki

skal du ha strøm til bagasjen så ligger det en kabel under baksetet på høyre side.. jeg drar strøm til forsterker derfra for front / baksett.

Husker ikke helt hvor kraftig den er, men burde holde til det meste. :)

Tviler STERKT på att det er noe å anbefale men

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det til nå. Var litt mindre jobb en det jeg trodde å demontere hanskerommet, så det og et deksel bak der forsvant. Da gikk det.

Da var dagens store bragd gjort, pause resten av kvelden tror jeg:D

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider