acoupe Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 hei ! Trenger litt hjelp ang. kobling av anlegg. Jeg har en cdspiller der det er 3 linjeutganger. Men jeg skulle hatt en til. Tenkte da på kanskje å kjøpe en sånn en . Er dette noe å satse på ? tenker da på om signalet vil halveres e.l ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Funker fint, har i mange år blitt brukt av oss som ikke har råd til spiller med mer enn 2 eller 4 phono-utganger, Får en liten reduksjon av signalet, men langt ifra halvering, kanskje en % eller to.... Pass på kvaliteten, kjøpte dyre, fikk kontaktproblemer grunnet for vide, kjøper biltema neste gang.. ØYYYY, ikke le! Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 okey. Hvor kan får jeg tak i sånne med bra kvalitet da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 har bare en linje på spiller min jeg :mad: men da er det jo greit at den ene forsterkeren har både output og input, som går videre til den andre forsterkere, så slipper jeg Y-kabel :D Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Biltema, dem er av god kvalitet, ellers så hør i bilstereo-forretninger, dem jeg hadde problemer med tror jeg var stinger, var blå. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Hva tror dere om den jeg ga link til ovenfor da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by acoupe Hva tror dere om den jeg ga link til ovenfor da ? Sånne får du vel på hifi-klubben +++ eneste ulempen jeg kan tenke er at du ikke får muligheten til å fade fra spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by acoupe hei ! Trenger litt hjelp ang. kobling av anlegg. Jeg har en cdspiller der det er 3 linjeutganger. Men jeg skulle hatt en til. Tenkte da på kanskje å kjøpe en sånn en . Er dette noe å satse på ? tenker da på om signalet vil halveres e.l ? mvh stian ser grei ut den. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 okey. Takker for alle svar :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg