Gå til innhold

Turbo motor vurd. kjøpt

Ranger emnet


volvo240

Anbefalte innlegg

Originally posted by Breisladdern

parelius hadde vel motoren sin tilsalgs, men droppet vel det..

 

 

Jeg droppet det ja, men det var en B230FT og er ikke i prisklassen til disse motorene :D

 

Kjøpt Haltech tenningsstyring og snart kommer datasprut, så jeg er i full gang om ikke så veldig lenge (bare jeg får liv i armen :) )

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, får håpe d går bra me arma da;)

 

er det forresten mulig å sette på en A topp, med turbokit?? trenger jeg et annet ledningsnett enn det jeg har på E'motorn min?? hadde vært genialt enkelt sombrero

 

er det forskjell på blokka på en vanlig b230a motor og på min b230e??

 

kanskje jeg skal gå motsatt vei av alle andre, og bygge om en injection bil til en forgasser bil ( med turbo) bonde

 

hva tror dere?

 

kan jeg evt finne en b230et topp og injectionsystem å smette på, samtidig som jeg beholder blokka mi? er det stor forskjell på lednigsnettet på en b230e og en b230et?

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by go40

jaja, får håpe d går bra me arma da;)

 

er det forresten mulig å sette på en A topp, med turbokit?? trenger jeg et annet ledningsnett enn det jeg har på E'motorn min?? hadde vært genialt enkelt sombrero

 

er det forskjell på blokka på en vanlig b230a motor og på min b230e??

 

kanskje jeg skal gå motsatt vei av alle andre, og bygge om en injection bil til en forgasser bil ( med turbo) bonde

 

hva tror dere?

 

kan jeg evt finne en b230et topp og injectionsystem å smette på, samtidig som jeg beholder blokka mi? er det stor forskjell på lednigsnettet på en b230e og en b230et?

 

ikke slakt meg hvis jeg tar feil nå men b230e og b230a har samme blokka! er ikke sikker men jeg tror b230e og b230a har samme toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nyere 230 nonturbo har samme topp... 530

 

Bortsett fra k-motorene da....

 

230et har 531 og er ikke den letteste og få tak i, og koster omkring 2000-4000 orginal.

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår