Gå til innhold

hvor mye er bruktprisen på denne?

e-tanbe

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg gå til innkjøp av en bruktbil og fikk et tilbud på denne bilen: Litt store bilder er bare å beklage:rolleyes:

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

Som dere ser har den vært innblandet i en liten kollisjon på front støtfangeren.

Det følger med helt nye michelleng sommmer og vinterdekk, det er forøvrig elektrisk takluke og det er montert defa kupe og motorvarmer samt alarm med fjernkontroll.

der en 92 modell og motoren er en 1,8i

Noen ideer hvor mye denne er vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å nevne at det er ikke noe synlig rust på bilen.

Når man ser på frontfangeren ser man at lakken flasser av, dette er noe jeg ikke bryr meg om (det er ikke så tydelig i virkeligheten som det blei på bildet).

Men noe ideer om hvor mye det kommer til å koste å få skyvi støfangeren på plass igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, den så ikke så værst ut..

Har aldri sett noen lignendes galanter, lurer på hva slags styling det sitter på den bilen.. Må være verdt værtfall 20.000 den, kommer så klart an på hvor langt den er gått og hvor bra den er ellers...

Må si at den så spesiell ut, har aldri sett noe lignendes !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skjekke litt på autodb osv. skal komme med et bud på 25.000

Han har også nevnt at de felegen som er pån er evolutions felger som er så sterke at hviss man punkterer tåler de at man kjører på felgen stemmer det?

Men noen ide hvordan man kan rette litt på støtfangeren, har ikke noe peil når det gjelder sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by v|ncenT^

Oj, den så ikke så værst ut..

Har aldri sett noen lignendes galanter, lurer på hva slags styling det sitter på den bilen.. Må være verdt værtfall 20.000 den, kommer så klart an på hvor langt den er gått og hvor bra den er ellers...

Må si at den så spesiell ut, har aldri sett noe lignendes !

Hva er det som er så spesiell med denne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gir ikke 20000 for en slik bil vettu! maks jeg ville gitt for bilen er 15000...ser ut som den egentlig trenger en malejobb...kan hende jeg tar feil på det men... og når du skal selge så er det en MEGET ukurant bil å kvitte seg med!bare min mening!:) ikke veit jeg hva du skal gi heller så...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TypeC

hvis det er sånne ordentlige rally evelution felger kan man kjøre 2mil på felgen uten at felgen skal få så stor skade...

har jeg hvertfall fått høre av rally folk...

det er ekte evelutions rally felger, har jeg fått vite.

Byr 20.000 så får vi se hvor langt jeg må gå opp evnt.

Ganske kul bil egentilig, men ingen som hvet åssen man kan fikse støtfangeren, ender vell opp med at jeg må leveren inn til verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

Man gir ikke 20000 for en slik bil vettu! maks jeg ville gitt for bilen er 15000...ser ut som den egentlig trenger en malejobb...kan hende jeg tar feil på det men... og når du skal selge så er det en MEGET ukurant bil å kvitte seg med!bare min mening!:) ikke veit jeg hva du skal gi heller så...

Hvor mye skal du ha for opelen din a?

Skjønner ikke hva du mener når det er en ukurrant bil å selge, har hørt litt rundt med verkstedfolk å de mener det er ganske poppulær bil, der er visst også ekstremt billige deler til den, samt at der er ganske solid bil for en 92 mod å være.

Men jeg byr 20.000 så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å by 20.000 er nok ikke dumt, er verdt det.. er en god bil å kjøre =)

En ting er sikkert, det er IKKE billige deler til denne bilen, bare vent til du skal skifte noe, koster flesk og bein !!!

Bilen er også desverre vansklig å få solgt, merkelig nok. =/

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess... 1.8 liter'n er vanskelig å bli kvitt ! Var en Galant 1.8L, lurer på om det va glsi, stod vel nærmere ett år før den forsvant, i Stavanger omårdet....

Heh.. har sett noen galanter rundt omkring som står til salgs, eine forsvant nesten før den va komt inn.. Var en Gli, burgunder rød, store felger ! Va visst ein fatter så hadde kjøpt den til sønnen sin ! Håpa fyren har vett te å ikkje krasja bilen da :D

- Mvh. Kjetil André -

Lenke til kommentar
Del på andre sider