Rockford Seat Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Jeg selger 1 par Focal Audiom TLR diskanter. Dette er de beste diskantene til Focal. Disse diskantene er de samme som sitter i forrige serie av JM Lab Grande Utopia til 450.000,- Etter hva jeg har fått opplyst av importøren er det kun 3 par i Norge. De leveres kun som matchende par og kommer med målepapirer i hver sin lekre treeske :-) Disse koster 8800,- veil. og jeg selger mine pent brukte for 3000,- + frakt. Send PM hvis du er interessert. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Heisann SOUNDSTREAM.Har du solgt disse ? Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Tror de ble solgt på forrige gatebiltreff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Nei de er ikke solgt da jeg glemte i stresset å ta de med dit... Første mann med penger får kjøpt de :-) Og til alle som lurer på hvordan diskanter det er så sjekk hjemmesiden til focal.... http://www.focal.tm.fr tror jeg det er.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Jeg er som sagt intressert i disse,fordi jeg går og venter på neste generasjon Focal Utopia serie.Men kjørte du disse på egen forsterker.Hvordan kjørte du disse. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 disse ble kjørt rett inn i forsterker ja Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Husker du på hvilken forsterker? Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 råkkfård Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Jeg kjørte de TLR diskantene sammen med Focal Utopia 4.7" (fra 165W3 settet) på en 4 kanals Rockford Power 851x. Med aktiv 4 veis deling ble det en heftig kombinasjon.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Heisann på deg Arosa.Snakket nettopp med Ice Audio på telefon. Jeg ser att du kjørte egen forsterker på disse+++ att du kjørte DELEFILTER.Hva veit du om jeg rett og slett kan bruke Audison 6.420 Vrx som.Eller må jeg kjøpe ny spiller.Har 77MP Pioneer. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Jeg brukte ikke de innebygde filterene i RF forsterkeren men de som sitter i Pioneer P9 DSP boksen. Det gir meg LITT mere frihet til å justere som jeg vil. Bruk den Audison forsterkeren med de innebygde filterene for deling og justering, det er jo så sykt mange muligheter med den forsterkerene når man kan bruke alt mulig av tileggs moduler. Ikke bruk filterene som sitter i cd spilleren så lenge du har Vrx forsterkeren. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Heisann igjen.Hva heter den modulen som trengs til 6.420. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Heisann. Jeg har både Audiom TLR diskanter og en 6,420 som driver de. Du trenger ingen tilleggsmoduler for at dette skal fungere, de interne delefiltrene i Vrx'en er alt du egentlig trenger. Jeg bruker en Vrx 6,420 på frontsett (Audiom TLR, utopia 4v2, 2stk utopia 5WS subber) og en Vrx 1,500 EX limited edition på sub (JL Audio 10W7). Fungerer kjempefint dette! Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Heisann Soundstream.Må dessverre melde avbud på disse allikevel.Velger å vente på den nye Focal serien.Dessverre. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg