Gå til innhold

Diverse gullkorn fra norsk-trafikk

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har et par til :)

for en reklame!

yoggis.jpg

Teknisk kontroll av mopeder i drøbak.. jeg kunne telle opp 15 mopeder uten eierne!

moped_tekn_kontroll.jpg

The norwegian bangbus!

bangbus.jpg

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

døh, jeg kjører lastebil til dagli. og kommer ofte over mye rart!

plager meg at jeg ikke fkk med meg snurringa til en tank bil og en lastebil velt i forrige uke på film.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Stod bak disse stakkarne i drøyt 5 minutter i Storgata i Lillestrøm i formiddag:

Han som står på panseret er eieren av Audien som må holde speilet sitt inne for at Transporteren skal klare å rygge ut igjen. Laste bilen hadde relativt god klaring på høyresiden, men ble stående "parkert" da han ventet på kona si eller noe sånt.

Bilde_233.jpg

Bilde_23.jpg

Jeg syns det er så fint at det ble lov å parkere langs gata der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hadde en artig opplevelse når jeg stod på en parkeringsplass i Os (sted sør for Bergen) for en stund siden.

Jeg og en annen satt i bilen på parkeringsplassen mens en kamerat var inne å handlet. I Os har de ikke sånn 10kr for å få handlevogn, så de blir ofte parkert litt overalt.

Det var ca. 80% (over 50plasser) ledige plasser på denne parkeringen og på en av de står det en handlevogn, denne vognen har bare flere ledige parkeringer rundt seg på alle kanter. Så kommer det en eldre mann, kjører mot handlevognen, stopper ved den, skrur av motoren, går ut av bilen og flytter handlevognen over på parkeringsplassen ved siden av. Går inn igjen i bilen og kjører den inn på plassen. Går så rett inn i butikken uten handlevogn eller noe.

Jeg og han andre i bilen satt og lo jævlig lenge! Utrolig hvor sta folk kan være, bare synd jeg ikke fikk dette på film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider