Roberto Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 På bilen min går det en slange fra pumpen til en ventil (ettermontert) som man justerer trykket på , og så videre til en slags fordelingskasse (regulator og?) hvordan skal dette egentlig være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Det er ikke vakumet som skal inn der??! Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 En trykkregulator skal da helst monteres på retur siden, om man ikke vil senke trykket av en grunn da? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 KJek litt mer på det da, det er vel helst returslangen det står på, en slange går fra toppen av fordelingsdingsen, (har ikke galleri), ned til denne ventilen, så går det til en annen dings som har en eletrisk kontakt.. Skrur jeg ventilen for mye går bensintrykket ned i 0.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.