Gå til innhold

Finne ut hvem som eier bilen via skilt nr

Ranger emnet

////AMG power

Anbefalte innlegg

Originally posted by Granada3.0GL

er ingen problem dette, får det av bilsakkyndige.

Men er jævli ventetid på telefonen, lønner seg å stikke innom.

Siden vedkommende som lurer på det bor i oslo så sier jeg heller ring.... du har tydeligvis ikke besøkt risløkka trafikkstasjon ;)

der er det alltid lang kø....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et tlf. nr lagret på telefonen før, lurer på om det var et eget nr. til slikt bruk hos biltilsynet. Funket fint å få navn og adresse på bileier, uten nevne noen grunn.

Har man litt guts og vil ha det morro, kan man notere nr. på biler som f.eks. ligger foran deg på motorveien;

-en dust som kjører sakte eller no

-eller ei fin bærte

så ringe og få navn, og ringe opplysningen for mobilnr, og så ringe føreren av bilen...

-"Hei, jeg er den bilen bak deg, se til h... og kom deg i høyre fila!"

eller

-"Heisann, fin bil du har, ganske fin du og, kan jeg spandere en pølse på neste bensinstasjon? Forresten så er jeg han i bilen bak..."

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

HAHAHA !! Det skal jeg seriøst gjøre neste gang en idiot ligger foran meg i forbikjøringsfeltet i fartsgrensen !

men den tiden det tar å komme gjennom til opplysningen eller hva det enn er du ringer...du er nok forbi før du får nr...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

gratz med megabump:)

hørte på espen thoresen og co i sommer, de reklamerte for denne tjenesten og fikk tak i navn på bileier, for så å sende tlf til nr opplysning. for så å ringe å prate med fører i bilen foran:) artig å høre på i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et tlf. nr lagret på telefonen før, lurer på om det var et eget nr. til slikt bruk hos biltilsynet. Funket fint å få navn og adresse på bileier, uten nevne noen grunn.

Har man litt guts og vil ha det morro, kan man notere nr. på biler som f.eks. ligger foran deg på motorveien;

-en dust som kjører sakte eller no

-eller ei fin bærte

så ringe og få navn, og ringe opplysningen for mobilnr, og så ringe føreren av bilen...

-"Hei, jeg er den bilen bak deg, se til h... og kom deg i høyre fila!"

eller

-"Heisann, fin bil du har, ganske fin du og, kan jeg spandere en pølse på neste bensinstasjon? Forresten så er jeg han i bilen bak..."

Hehe, vi gjorde det med noen jenter i en polo en gang :)

Sendte regnr til 2282, men bilen var registrert på faren,

ringte bare 1881 og spurte om det var noen jentenavn i husstanden. Fikk riktig nr også :D

Fikk oss en god latter ialleafall når hu tok telefonen og ikke skjønte bæret =)

Fikk bruk for det forrige fredag og, kjørte på en smal vei på vei hjem sent på natta, fikk en sinke foran meg som lå i evigheter midt i veien. sendte reg til 2282 og sendte så navnet til 1881, ringte de i bilen opp og sa at jeg hadde en syk person i bilen som måtte på sykehus, kom forbi med en gang :D

Artig hvis noen skulle vise fingeren også, kan jo sende en spenstig kommentar tilbake =D

Lek forsiktig, voksne kjører

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider