Gå til innhold

Hva syntes dere

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Skal kanskje kjøpe ne golf er nå , det er moren til en kompis av sin . Det er en 90 mod golf 2 Gl, 2 døres :) Den er har gått 90 000 km . Den er da helt orig m eu ok for en uke siden. Alle services fulgt , fri for rust ;) Et par flekker i lakken men eller STØRKEn. hun skal ha 22 000 for den. Det som er galt med den er en liten sprekk i eksospotten og litt dårlig tenning .

Hva syntest dere , er 22 000 bra for den ? Hun begynnte på 25 000

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Vurderer det sterkt ja , testa n idag , den var faen meg mye beder å kjøre en gammle golfen :) Var litt tung på rattet da , men var pga den sto på vinter dekk som det var litt lite luft i , har ikke blitt kjørt siden vinter .

Nevnte jeg at det er 1.8

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by lars-frr

Men lurer på en ting , hvordan er det å sette 60 mm fjærer på valig dempere , funker det gårlig i første omgang , eller må jeg ha sportsdempere ?

jekker du opp bilen din da så ligger fjøra ganske laust ja hehe........kjøp med dempere du, du ødelegger original demperne ganske fort med bere å smelle på 60mm senkefjører......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by lars-frr

Hehe , :) Lakken er ikke så fin da , men den skal lakkes om uansett . Hvor mye ga du for din ?

Jeg ga 15 for min etter litt pruting... Lakken er ikke 100% her heller. Forrige eier har fjernet litt rust på hjulbuene og lakkert med helt feil lakk så det må jeg gjøre noe med..:)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider