Gjest Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Faen.. karen blei stoppa for grisekjøring ( driv å brekka rundt på en parkeringsplass) så kom snuten og sa.. jaja.. da får du kjøre pent videre så får du ha en god kveld.. ikke bot.. ikke indragelse ingenting.. FLAKS!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 vel vel.... bare fordi jeg har en sånn helvetes sjarm vettu !! :D Men men... får vel en liten note til på "rullebladet" da.... da har jeg vist 3 da... :rolleyes: jaja... sånn skjer vettu... tror ikke det blir så masse brekking i nær fremtid... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by LilleGud vel vel.... bare fordi jeg har en sånn helvetes sjarm vettu !! :D Men men... får vel en liten note til på "rullebladet" da.... da har jeg vist 3 da... :rolleyes: jaja... sånn skjer vettu... tror ikke det blir så masse brekking i nær fremtid... du får helt sikkert kryss i margen. hehe Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Hvis du vil ha et rulleblad og skryte av må du nok ha litt større baller og gjøre noe annet en og kun brekke på en liten p-plass Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by Grønne fare Hvis du vil ha et rulleblad og skryte av må du nok ha litt større baller og gjøre noe annet en og kun brekke på en liten p-plass så lur er du lissom !!! jeg vil da for faen ikke ha noe "rulleblad" og "skryte" av. Men jeg syntes det er unødvendig av politi og stoppe 1bil som driver rundt på en parkerings plass i kansje en toppfart av 30kmh :rolleyes: !!! og det blir ikke bedre av at denne parkerings plassen ligger midt ute i ingensteds !!! :( (skulle tro de hadde noe bedre og bruke tiden på) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by LilleGud vel vel.... bare fordi jeg har en sånn helvetes sjarm vettu !! :D med andre ord...det var en politiMANN som kom bort :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by Håkon A med andre ord...det var en politiMANN som kom bort :D LOL!! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by Grønne fare Hvis du vil ha et rulleblad og skryte av må du nok ha litt større baller og gjøre noe annet en og kun brekke på en liten p-plass ække noe å skryte av hvis du har mange prikker på rullebladet da! Men mener du liksom at det er kult å ha mange prikker og så får du lappen inndrat og du blir arestert mange ganger? Ser ikke noe kult ved det jeg ... Originally posted by Håkon A med andre ord...det var en politiMANN som kom bort :D hahahaha lol lol lol Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by Håkon A med andre ord...det var en politiMANN som kom bort :D det var ei politi dame seffers !! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg