Teknomage Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Blei litt overraska når jeg så dette. Farta på hvite bilen(ae86?) på slutten av videon...er det bare meg eller virka det som om det gikk nesten FOR fort? Jeg er vel ikke akkurat den med mest erfaring med såpass fart osv men syntes det virka litt drøyt. PS! Skru ned lyden litt på første gang :D Skrikinga til disse kara tar av litt. http://privat.bluezone.no/shivath/moo.avi (3,5 mb) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 gidder ikke se .. men er den den AE86en med Wankle? isåfall er den helt ekte .. (men er ikke den rød`?) EDIT: gadd å se den nå .. den har en 3rotors Wankel har et klipp fra rett før det der .. da de tar en titt på motoren Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Traileren så ut til å holde samme farten så.. sykt raskt var det.. :eek: :eek: :eek: Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Crap, feil sted å poste ja. Kunne en mod flyttet denne hvis dere kikker innom. Media passer vel bedre. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg