Gå til innhold

Hvor ofte bytter du olje & tennplugger på Golfen din?

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Originally posted by kimoajajaj

Okei så dere sier det altså ! :)

Jeg har kjørt min veldig pent, og den har kanskje brukt en 2-3dl på de 13.000 jeg har kjørt, byttet filteret sist jeg byttet olje.. får vell ringe en kompis å få han til å ta med olje & filter fra byen :)

hørtes ut som ein klok plan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter olje og oljefilter hver 15000,helsyntetisk Helix.. I løpet av de to årene jeg har hatt bilen har jeg ikke trengt å etterfylle en skvett en gang.(?) Spurte på VAG og fikk beskjed om at 15000 var en bra intervall,på helsyntetisk vel og merke. Plugger skifter jeg når det trengs..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah.. Kan jo hende den bruker noe,men ikke så mye at jeg har trengt å etterfylle noe.. Har ikke sjekka på ei stund,skifta for en måned siden eller noe. Sjekke litt i morgen.

4.5 liter er det vel jeg bruker å fylle på,hvis jeg ikke husker feil.

Hvilke plugger kjører dere? Jeg kjører med de Ultra pluggene,med 4 "pigger",hvis dere skjønner hva jeg mener?!

Noen som har noen innvendinger eller anbefalinger her?

- 85 VW Golf G60 8vT

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Jeg fylte 4 liter sist mener jeg..

Jeg kjører på Beru plugger, av den typen med 4 elektroder (om det var det det hette, husker ikke helt). Husker ikke selve koden, nesten litt flaut når jeg husker ørt å fjørti moped plugger;) Gått mang en BP8ES her i gården ;)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp,det er vel 4 liter ja,men er det ikke 4,5 med filterbytte da? Skifter filter hver gang jeg skifter olje,koster jo ikke mange kronene for det filteret uansett..

Kjører med de Beru UltraX med fire elektroder jeg også,husker ikke den betegnelsen jeg,får være grenser på hva man skal gå rundt å huske.. :)

- 85 VW Golf G60 8vT

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider