Gå til innhold

DVD+LCD skjerm i Audi???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om det er noen av dere her på forumet som har litt peil på bilstereo som kunne gi meg litt info.Er det var mulig å eventuellt erstatte min orginale Audi concert spiller (BOSE), med cd skifter med en eller annen form for dvd med skjerm?

Eller en skjerm og dvd hver for seg, men fortsatt få lyden ut i de orginale høytalerene og bassen?

Håper på svar:rolleyes:

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Sånn jeg har gjort det i min så bytta jeg spiller og da er det bare å bruke en overgang til original høyttalerne, så kjøpt dvd spiller og skjerm som går på aux inngangen.

Eller kjøpe en dvd spiller med innebygget skjerm.

DVD med innebygget skjerm blir i dyreste laget tror jeg.

Er int i få til dette for en "rimelig" penge!:)

Kunne ikke sendt meg no bilder a hvordan det ser ut i din bil da?

s4sjefen@hotmail.com..

På aux inngangen på spilleren du byttet ut med den orginale spilleren da eller?

Å har du bass kasse orginalt idin bil?(BOSE)??

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jørn bergflødt

DVD med innebygget skjerm blir i dyreste laget tror jeg.

Er int i få til dette for en "rimelig" penge!:)

Kunne ikke sendt meg no bilder a hvordan det ser ut i din bil da?

s4sjefen@hotmail.com..

På aux inngangen på spilleren du byttet ut med den orginale spilleren da eller?

Å har du bass kasse orginalt idin bil?(BOSE)??

Jørn

Har ikke noe bilder på jobben. Men er en Alpine spiller og så kobla jeg jeg lyden fra dvd spilleren inn aux inngangen til Alpine-spilleren ja.

Yepp, men første som ble bytta ut. Og bytta spiller etter et par uker til. Mye bedre lyd.

Få f.eks tak i en Pioneer eller Alpine spiller(bra kvalitet begge) og kjøp enkeltstående skjerm og spiller. Blir ikke så mange tusen avhengig av merke.

Har Pyle skjerm og spiller og selv om alle sier den er dårlig så er den helt grei i forhold til prisen. Koster vel litt over tretusen nå, ligger en tråd på forumet om du søker litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider