Da Bliss Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by liIIebror oki hvis man blir "kalt inn" til måling av motoreffekt.. hvem betaler da for at du drar på et eller annet sted og får bremsa bilen din? Hvem tror du??:mad: Siter C U WHEN U GET THERE!! (if u ever get there...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Da Bliss Hvem tror du??:mad: Hehe... Jaja du får no bremsepapirer på bilen da, selv om de ikke var så imponerende...damndamn damndamn Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Da Bliss Hvem tror du??:mad: nekt da.. det skal ikke koste deg noe det der da Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 hvor mye kan du trimme en 200sx s13 før at den må godkjennes på nytt da ?:rolleyes: i % ? Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da Bliss Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Svinball Hehe... Jaja du får no bremsepapirer på bilen da, selv om de ikke var så imponerende...damndamn damndamn Utrolig hva man kan få til med bare å koble om litt vakum slanger her og der!! Hvis jeg skal bremse bilen nå tror jeg ikke jeg skal levere utskriften på biltilsynet :eek: Siter C U WHEN U GET THERE!! (if u ever get there...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by felge hvor mye kan du trimme en 200sx s13 før at den må godkjennes på nytt da ?:rolleyes: i % ? FETT! Men du fikk sjangsen du da??? Laurellen min gikk direkte på biltilsynet... Men er for gammel til å havne innunder noen avgifter....:) Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg