mette-we Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 70 Chevelle Jeg vil gjerne ha en kopi av deg, neida en kopi av videoen, av deg. (antagligvis holder det vel med et ex. av deg her i verden også) Kan det ordnes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 hehe, ja kopi kan nok ordnes. Jeg kan brenne en CD(bedre kvalitet) til deg som kan sendes med ekspress til Halden på mandag... Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mette-we Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Det var hyggelig gjort av deg. Ring meg på 40232901 så avtaler vi honorar og forsendelseadresse. Ellers hva synes dere om stevnet? vi er klar over endel ting som må gjøres om nå som vi har brukt området en gang. Lyden,, flytte banen mot gyproc, piske danskene i tidtagerbua, muligens flytte tidtagerbua, større/mer tribuner, kiosken blir til to med ny ansv., bestille bare sol + noe til. Men vi tar imot kritikk på godt og vondt slik at vi kan bli bedre. La oss få høre det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg