Gå til innhold

Da er du tøff!!!!!!!!!!!!

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe, høres ikke godt ut!!

Merket noe til at det svir mer med TN(400V) anlegg?:D Koblet av dekselet på en stikkontakt å stakk fingrene borti bare for å prøve, slo hodet opp i ei benkplate:) Heldigvis sluppet unna de værste kakkene enda da, men har vært nære på noen ganger : mistet en fastnøkkel net i ei tavle, gikk rett mellom to skinner :eek:

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg bare fått strøm ca 8888888 ganger.. tehe.. pga av tidligere jobber.. det verste jeg har vært borti var under arbeid på ei 11kv linje.. av en eller annen grunn ahdde det bygd seg opp statisk elektrisitet eller noe i linja. skvatt litt da ja.. var 2mm unna å ramle 11 meter ned.. :/

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det minner meg om når vi hadde dataparty engang.

Også måtte vi bytte om den store kabelen på 80Amper og det meste blei brukt. Elektrikern på bygget skulle hjelpe oss, han og fattern mekka. Så sier fatter det, har du huska å skru ut sikringen?

Han står da på en gardintrapp opp i en luke i taket og skal skru av kontakten. BAAAAAAANNNG!!!! Bare håndtaket igjen på skrutrekkern, sparka vekk gardintrappa pappa holdt og køll svart i trynet.

Det var SYYYKT!!!!

Bortsett fra at alt hår var sort og for det meste svidd av, så gikk han vekk med skrekken bare.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske morsomt å megge varmekabler f.eks, så kommer du borti ledningene etterpå, skvetter som faen. På kurser med mange armaturer, motorer og slike tåpelige greier har du da det fine med kapasitiv effekt, jeg holdt på å koble på en kurs med ca 20 armaturer, skrudde ut uz'n, koblet fra ledningene, men kom tilfeldigvis borti, kjentes ut som hjertet stoppet :D

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider