Wheelman Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Dreiv å kobla i en stjernekoblet 340V el-motor en gang, og han jeh jobbet sammen med fikk satt på strømmen ved et uhell..!! En sånn motor har et ganske heftig strømtrekk og jeg gikk rundt å småristet resten av dagen... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Hehe, høres ikke godt ut!! Merket noe til at det svir mer med TN(400V) anlegg?:D Koblet av dekselet på en stikkontakt å stakk fingrene borti bare for å prøve, slo hodet opp i ei benkplate:) Heldigvis sluppet unna de værste kakkene enda da, men har vært nære på noen ganger : mistet en fastnøkkel net i ei tavle, gikk rett mellom to skinner :eek: Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Personlig har jeg bare fått strøm ca 8888888 ganger.. tehe.. pga av tidligere jobber.. det verste jeg har vært borti var under arbeid på ei 11kv linje.. av en eller annen grunn ahdde det bygd seg opp statisk elektrisitet eller noe i linja. skvatt litt da ja.. var 2mm unna å ramle 11 meter ned.. :/ Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Synes det er verste er at man "kjenner" hertzen i hånd/armer... Rykker noe så inni.... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 hehe.. det minner meg om når vi hadde dataparty engang. Også måtte vi bytte om den store kabelen på 80Amper og det meste blei brukt. Elektrikern på bygget skulle hjelpe oss, han og fattern mekka. Så sier fatter det, har du huska å skru ut sikringen? Han står da på en gardintrapp opp i en luke i taket og skal skru av kontakten. BAAAAAAANNNG!!!! Bare håndtaket igjen på skrutrekkern, sparka vekk gardintrappa pappa holdt og køll svart i trynet. Det var SYYYKT!!!! Bortsett fra at alt hår var sort og for det meste svidd av, så gikk han vekk med skrekken bare. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Ganske morsomt å megge varmekabler f.eks, så kommer du borti ledningene etterpå, skvetter som faen. På kurser med mange armaturer, motorer og slike tåpelige greier har du da det fine med kapasitiv effekt, jeg holdt på å koble på en kurs med ca 20 armaturer, skrudde ut uz'n, koblet fra ledningene, men kom tilfeldigvis borti, kjentes ut som hjertet stoppet :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg